نسخه چاپی

مدیر عامل سازمان سفیران انسان دوستی:

كارگاه آسیب شناسی فضای مجازی و شبكه های اجتماعی فرصت ها و تهدیدها برگزار می شود

سازمان سفیران انسان دوستی با مشاركت ستاد توانمندسازی سازمان های مردم نهاد برگزار میكند: كارگاه آسیب شناسی فضای مجازی و شبكه های اجتماعی فرصت ها و تهدیدها برای دختران دبیرستانی برگزار می شود.

به گزارش نما عطیه فلاح زاده مدیر عامل سازمان سفیران انسان دوستی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: این کارگاه با حضور اساتید برجسته ای چون دکتر حسین امامی دکترای ارتباطات و متخصص حوزه شبکه های اجتماعی و سرکار خانم حسینی کارشناس پلیس فضای مجازی نیروی انتظامی.

فلاح زاده درباره هدف های این کارگاه گفت: از اهداف اصلی برگزاری این کارگاه آشنایی هرچه بیشتر جوانان با فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است از این رو که به همان اندازه که این دو آسیبی بزرگ برای امنیت و سلامت جسم و روح جوانان به حساب می آیند.

وی افزود : دهکده ی جهانی که ما در آن زندگی می کنیم ، دنیایی از انواع فرصت ها نیز محسوب می شوند،کسب انواع علوم، اطلاع از اخبار و کارآفرینی و را می توان در این جهان بدون مرز بدست آورد.

مدیر عامل سازمان سفیران انسان دوستی تاکید کرد:نکته مهم در آموزش چگونگی استفاده سودمند از این دنیای بی حد و مرز برای ارتقای سطح زندگی جوانان و خانواده هایشان و به حداقل رساندن آسیب های آن در ابعاد گوناگون می باشد که در این کارگاه آموزشی در حد بضاعت خود و به زبان جوانان امروزی از دو بعد روانشناسی و انتظامی_امنیتی به آموزش موارد این چنینی خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که کارگاه مذکور با سه محور اصلی آسیب شناسی، فرصت ها و باید ها و نباید های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در سالن آمفی تئاتر شهیده مهرنامی برای بیش از 150 دانش آموز دختر دوره دبیرستان برگزار می گردد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...