نسخه چاپی

جزئیات وقوع حادثه در دانشگاه:

۵ نفر در سقوط آسانسور مصدوم شدند

سقوط آسانسور محل برگزاری آزمون دكترا در دانشگاه علامه طباطبایی موجب مصدومیت ۵ نفر شد.

به گزارش نما همسر یکی از مصدومان این حادثه به مهر، گفت: این حادثه حدود ساعت ۱۲:۳۰ ظهر جمعه و هنگامی که شرکت کنندگان در آزمون دکترا قصد خروج از محل برگزاری آزمون در دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی را داشتند رخ داد که بر اثر آن همسر بنده، اعظم مومنی مدیر مرکز توسعه راهبردی حقوق شهروندی به همراه چهار نفر دیگر دچار مصدومیت شدند.

محسن شادمان ادامه داد: بر اثر این حادثه همسر من که باردار هم بوده دچار بیهوشی شده و پس از انتقال به مراکز درمانی از وی سونوگرافی به عمل آمده تا وضعیت سلامت جنین مشخص شود.

وی تاکید کرد: به گفته شاهدان حادثه و مسئولان دانشگاه، آسانسور از طبقه سوم شروع به حرکت کرده که به دلایل نامعلوم سقوط کرده و با شدت به کف ساختمان برخورد کرد است و دستکم ۵ نفر دچار مصدومیت شده اند.

شادمان اضافه کرد: اورژانس موتوری در محل حادثه حاضر شد اما به دلیل نبود امکان جابجایی، مصدومان به وسیله همراهانشان به مراکز درمانی منتقل شدند و در این زمینه مسئولان دانشگاه و برگزارکنندگان آزمون هیچگونه همکاری نداشتند و حتی مصدومان را به علت استفاده از آسانسور مقصر می دانستند.

وی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه کوچکترین همکاری از سوی مسئولان دانشگاه را شاهد نبودیم، گفت: به طور قطع و پس از اطمینان ار سلامت همسر و فرزندم، از مسئولان دانشگاه به دلیل بی مبالاتی در وقوع سانحه و بی تفاوتی در کمک به مصدومان به مراجع قضایی شکایت خواهم کرد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...