نسخه چاپی

متقی فر در گفتگو با نما:

موج سواری جریان اصلاحات بر واژگان دروغ

عکس خبري - "کوفي سازي" مردم تهران، سناريوي جنگ رواني رسانه‌هاي حامي دولت است

عضو جبهه پایداری با اشاره به گریبان چاك كردن رسانه‎های حامی دولت برای كوفی خواندن مردم تهران گفت: چنین حرفی به هیچ عنوان از جانب هیچ چهره شاخص اصولگرایی مطرح نشده واین ادعای خودساخته اصلاح‎طلبان برای فرار از مطالبات اقتصادی مردم است.

مجید متقی فر عضو جبهه پایداری با بیان اینکه کوفی خواندن مردم تهران سناریوی ساختگی اصلاح طلبان است اظهار داشت: رسانه های حامی دولت به خوبی می دانند مردم تهران با انتخاب خود مطالباتی را در راستای وضعیت اقتصادی و معشیت دارند به همین دلیل با طراحی یک سناریوی خود ساخته در تلاش هستند تا برای خود راه فرار و گریزی ایجاد کنند.
وی ادامه داد: اکنون که سی نفراز لیست اصلاح‎طلبان در تهران به مجلس راه پیدا کرده‎اند و دولت نیز در اختیار آن‎ها است نباید بهانه ای برای حل مشکلات معشیتی مردم داشته باشند .
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه رای مردم با هرنتیجه ای برای اصولگرایان قابل احترام است تاکید کرد: بهتر است اصلاح‎طلبان به جای سناریوسازی برای تخریب چهره اصولگرایان، نسبت به فتنه جنجال و بی احترامی خود به رای وشعور مردم در سال88 نگران و پاسخگو باشند.
متقی فر افزود: در صورتی که نتیجه انتخابات خلاف میل اصلاح‎طلبان بوده همواره این جریان نسبت به رای مردم اعتراض داشته و فتنه88، نمونه بارز بی احترامی به تصمیم و رای مردم در انتخابات بود که اصلاح‎طلبان به پا کردند.
وی در پایان ضمن تاکید براینکه ما مردم تهران را مردمی باهوش و دارای درک سیاسی مناسب می دانیم خاطرنشان کرد: اصولگرایان برعکس اصلاح طلبان به رای مردم احترام گذاشتند چراکه مانند مدعیان اصلاح‎طلبی در سال 88 جنجال و آشوب به پا نکردند.

۱۳۹۴/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...