نسخه چاپی

مرگ دلخراش پیمانكار آزادراه تهران- شمال

بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات در خصوص نحوه مرگ راننده لودری كه در پروژه آزادراه تهران- شمال بین لودر و دیوار قرار گرفته بود را صادر كرد.

به گزارش نما به نقل از میزان، صبح پنج شنبه گذشته مامور کلانتری ۱۴۲ کن در تماس با بازپرس جنایی از مرگ مشکوک راننده لودر پیمانکار آزادراه شمال در حوالی کن خبر دادند. با دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات در رابطه با علت مرگ راننده ۴۲ ساله آغاز شد.

یکی از شاهدان ماجرا در بازجویی ها به پلیس گفت: ساعت ۲۱ چهارشنبه شب رامین راننده لودر پس از اتمام کار حفاری و جابه جایی خاک ها لودر را در کنار دیواره ای پارک کرد. صبح وقتی برای کار به محوطه آمدیم متوجه شدیم راننده لودر بین خودرو و دیوار قرار داد و نفس نمی کشد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتیم که مشخص شد او جانش را از دست داده است. به نظر من مرگ او مشکوک است.

با اعلام موضوع به بازپرس محسن مدیرروستا بازپرس جنایی تهران او دستور تحقیقات بیشتر در این باره را صادر کرد. مرگ دلخراش پیمانکار آزادراه تهران- شمال
بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات در خصوص نحوه مرگ راننده لودری که در پروژه آزادراه تهران- شمال بین لودر و دیوار قرار گرفته بود را صادر کرد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...