نسخه چاپی

چرا پرداخت بودجه شیر مدارس تاخیر دارد؟

یكی از مخاطبان سرویس مشكلات مردم گلایه كرده كه عدم پرداخت بودجه شیر مدارس، كارخانجات لبنی را دچار مشكل كرده است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، توزیع شیر رایگان در مدارس جهت استفاده دانش آموزان از ریزمغزی ها، چندی است در کشور انجام می شود. با این حال برخی مشکلات در راه توزیع این غذای نافع دیده می شود از جمله عدم تخصیص به موقع اعتبارات لازم. در این رابطه یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم گلایه کرده: چرا اداره آموزش و پرورش پول شیر توضیعی (توزیعی) توسط کارخانجات لبنی سراسر کشور را از آذر ماه به بعد نداده و کلیه کارخانجات لبنی را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده؟
درباره این مشکل با حسین چمنی، کارشناس لبنیات و از فعالان این صنف که هم اکنون نیز قرارداد فروش شیر با آموزش و پرورش دارد گفتگو کردیم.
چمنی درباره توزیع شیر رایگان در مدارس گفت: اصولا در سراسر کشور، توزیع شیر مدارس ازاواسط و اواخر آذرماه انجام شده و به جز برخی مناطق در استان تهران که از ابتدای آذرماه این کار انجام شده بود، بقیه نقاط کشور از انتهای آذرماه به برنامه توزیع شیر مدارس پیوستند.
او با بیان اینکه تاکنون آموزش و پرورش یک نوبت هزینه قرارداد خود را با شرکتهای تولیدکننده شیر مدارس پرداخته گفت: به واسطه مشکلات بودجه ای دولت، پرداخت هزینه های شیر مدارس با اندکی تاخیر همراه است که جای نگرانی ندارد. نوبت دوم پرداخت اعتبارات شیر مدارس نیز فرا رسیده و با تاخیر یکی دو هفته ای این مهم نیز به انجام می رسد و تولیدکنندگان نگرانی زیادی از این بابت ندارند.
چمنی در پایان گفت: یکی از مشکلات برنامه توزیع شیر مدارس، موضوع اختصاص بهنگام اعتبارات است که با پیگیری های مسئولان آموزش و پرورش، امیدواریم این مشکل نیز حل شود.

۱۳۹۴/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...