نسخه چاپی

ناصرایمانی در گفتگو با نما:

نقشه راه اصلاح‌طلبان شكاف بین مردم واصولگرایان است

عکس خبري -نقشه راه اصلاح‌طلبان شکاف بين مردم واصولگرايان

كارشناس سیاسی با اشاره به جوسازی های اصلاح طلبان پس از انتخابات روی واژگان دروغی مانند كوفی مسلك بودن مردم تهران گفت:ریشه این جنجال آفرینی ها این است كه می خواهند اصولگرایان را از مردم جدا كنند.

ناصرایمانی با بیان اینکه اصلاح طلبان با سناریوهای ساختگی قصد ایجاد شکاف بین اصولگرایان و مردم را دارند اظهار داشت: مدعیان اصلاحات درصدد تزریق این باور دروغین به افکارعمومی هستند که طیف اصولگرا مردم تهران را افرادی بی دین، مخالف ولایت فقیه و کوفی مسلک می دانند تا این طیف را از مردم جدا کنند.
این استاد دانشگاه ضمن تاکید براینکه این جنجال آفرینی های اصلاح طلبان نوعی بداخلاقی سیاسی است تشریح کرد: این جوسازی ها در حالی است که سران و ائتلاف اصولگرایان بعد از انتخابات از مردم تشکر کردند و نتیجه انتخابات را پذیرفتند وبرعکس اصلاحات در سال88 به قانون تمکین کردند.
وی با اشاره به اظهارنظر حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران مبنی بر توسعه نیافتگی شهرستانی ها تصریح کرد:متاسفانه اصلاحات اینگونه توهین های جریان خود به مردم را نمی بینند و با بداخلاقی سیاسی علیه رقیب جوسازی می کنند.
این فعال سیاسی با تاکید براینکه اصولگرایان نباید در برابر موج سواری اصلاحات بر واژگان دروغ سکوت کنند تشریح کرد: اصولگرایان باید با این جنگ روانی مقابله کنند و برای مردم این موضوع را مشخص کنند که رای مردم با هرنتیجه ای برای طیف اصولگرا قابل احترام است وآن را پذیرفته اند.
این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: اصولگرایان باید این بداخلاقی سیاسی اصلاحات را در نطفه خفه کنند چراکه در صورت سکوت، اصلاح طلبان تا سالیان سال روی این موضوع مانور می دهند و بر شدت جوسازی های خود می افزایند.




۱۳۹۴/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...