نسخه چاپی

كشف سلاحهای اسراییلی از تروریستها

كارشناس امور استراتژیك سوری با اشاره به جنگ تروریست ها علیه سوریه به نمایندگی از آمریكا و رژیم صهیونیستی، از كشف دهها نمونه سلاح اسراییلی از گروه های مسلح در این كشور خبر داد.


به گزارش نما، سليم حربا در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: آمريكا در سوريه اهداف رژيم صهيونيستي را دنبال مي كند و عكس اين موضوع نيز صادق است. گروههاي مسلح فعال در سوريه نيز به نمايندگي از اين دو رژيم به جنگ مي پردازند و دهها نمونه سلاح اسرائيلي از گروههاي مسلح كشف شده است كه از آن جمله مي توان به گلوله هاي انرگا، موشك هاي لاو و تاو و بمب هاي گازي اشاره كرد.

حمايت آمريكا از تروريستها در سوريه

كارشناس امور استراتژيك سوري خاطرنشان كرد: آمريكا روند تعدي به سوريه و دشمني با آن را مديريت و در اين زمينه بر روي گروه هاي مسلح و تروريستي سرمايه گذاري مي كند.

حربا اظهار داشت: آمريكا به طرف هاي بين المللي و منطقه اي دستور مي دهد از تروريست هاي چند مليتي موجود در تركيه حمايت و آنها را به سوريه گسيل كنند.

وي افزود: هيلاري كلينتون وزير امور خارجه آمريكا نيز اعلام كرده است كه اين كشور سلاح در اختيار گروه هاي مسلح خواهد گذاشت.

ارسال سلاح هاي آمريكايي به سوريه با پولهاي قطر و عربستان

كارشناس امور استراتژيك سوري همچنين گفت: قطر و عربستان نيز با اين دو رژيم (آمريكا و اسراييل) در زمينه تجاوز به سوريه شريك هستند و سلاح هاي آمريكايي را به داخل سوريه مي فرستند.

حربا افزود: براي نمونه مجله ديراشپيگل آلمان اعلام كرده است كه عربستان و قطر قراردادهايي با هدف خريد سلاح با شركت هاي اسرائيلي صادرات اسلحه امضا كرده اند تا اين سلاح ها از طريق دستگاههاي اطلاعاتي اسرائيل و تركيه به داخل سوريه منتقل شود.

اين كارشناس سوري افزود: اينها همان تروريسمي هستند كه آمريكا مدعي مقابله با آنان در افغانستان بود و به بهانه جنگ با آنان اقدام به اشغال آن كشور كرد.اما آمريكا در وضعيت كنوني از اين نوع تروريسم در سوريه حمايت و از آن بهره برداري مي كند.

حربا گفت: از سوي ديگر القاعده اعلام كرده است كه نيروهايش در سوريه حضور دارند و وزير دفاع آمريكا نيز به حمايت اين كشور از القاعده اعتراف كرده است.

كارشناس مسائل استراتژيك سوري،درباره وضعيت شهر حلب نيز خاطرنشان كرد: با وجود همه اطلاعاتي كه دستگاه هاي جاسوسي غربي و منطقه اي در اختيار نيروهاي مسلح قرار مي دهند حلب در اختيار ارتش سوريه است و عمليات حقيقي در شهر هنوز آغاز نشده است.

وي گفت: آنچه در وضعيت كنوني جريان دارد زمينه سازي براي اجراي عمليات اصلي عليه گروه هاي تروريستي است و شكست تروريست ها در حلب شكست بزرگي براي طرح آمريكا و هم پيمانان اين كشور خواهد بود.

۱۳۹۱/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...