نسخه چاپی

تلاش‌ «رامبد» برای حذف «عادل» از رقابت «سه‌ستاره»

بهنوش بختیاری نسبت به پخش دیرهنگام برنامه و ترتیب قرار گرفتن مهمان‌ها در دومین شب «سه‌ستاره» اعتراض‌های فراوانی داشت.

به گزارش نما به نقل از شریان؛ دومین قسمت «سه ستاره» شب گذشته در حالی روی آنتن رفت که در ابتدای برنامه خود علیخانی نیز اظهار کرد که توقع استقبال از این برنامه را در شب اول نداشته است.

در این شب کاندیداهای دو بخش «برنامه‌های ورزش و سرگرمی» و «برنامه‌های تخصصی» معرفی شدند.

علیخانی در ادامه با اشاره به تلاش‌هایی که برای این برنامه صورت گرفته گفت: تمام فعالیت‌ها و کارهای این گروه منوط به تماشا و توجه شما مخاطبان و بینندگان است؛ چراکه این توجه از جانب شما انگیزه‌ای برای ما و همه افراد حاضر در صدا و سیما از مجریان گرفته تا برنامه‌سازان می‌شود.

پس از صحبت‌های ابتدایی ظلی‌پور به سراغ آمار و میزان شرکت مردم در نظرسنجی این برنامه رفت و بعد هم آیتم کاندیداها در بخش برنامه‌های تخصصی پخش و پس از آن آیتمی از پشت صحنه شب گذشته پخش شد.

بعد از پخش این قسمت از برنامه شب گذشته، امیرحسین خرمشاهی تهیه‌کننده «روزآمد» و محسن مقصودی تهیه‌کننده «ثریا» حضور پیدا کردند و در خصوص برنامه‌های خود گفتند.

خرمشاهی گفت: در برنامه «روز‌آمد» توجه به اقتصاد کشور برای ما مهم است و همه تلاش ما این است که در تمام کشور اقتصاد را به روایت مردم ببینیم و بیاموزیم.

علیخانی از کار کردن با امیر خرمشاهی یاد کرد و گفت: کار با خرمشاهی بسیار لذتبخش و بی‌نظیر است.

علیخانی اشاره کرد: من بیشتر باز پخش برنامه را می‌بینم. ویدئو‌هایی که خواننده‌ها در فضای صنعتی خوانده بودند، خیلی جالب شکل گرفت.

علیخانی به موضوعات متنوع و متمایز برنامه «ثریا» اشاره کرد. مقصودی تهیه‌کننده این برنامه عنوان کرد همه برنامه‌های تخصصی که انتخاب‌شدند، مسئله‌محور هستند و تیم «ثریا» با گروه جوان کارش را شروع کرد.

در بخش «برنامه‌های تخصصی» نامزدها، برنامه‌های «از لاک جیغ تا خدا»، «ایران ما»، «پایش»، «ثریا»، «جیوگی»، «چرخ»، «روزآمد»‌، «سمت خدا» و «هفت» توسط هیئت انتخاب برگزیده شدند.

افخمی به عنوان مهمان ویژه این بخش در صحنه حاضر شد.

افخمی تهیه‌کننده «هفت» حاضر شد و علیخانی به عنوان سوال اول از او پرسید: «سینما ساده‌تر است یا برنامه‌سازی تلویزیون؟». افخمی اظهار داشت: «برنامه تلویزیونی. چراکه من در تلویزیون بودم». علیخانی گفت: «شما مدیر گروه فیلم بودید؟ سال62 تا 64».

علیخانی با اشاره به ساخت «میرزا کوچک خان جنگلی» از افخمی پرسید درباره ساختش صحبت کردید؟ افخمی عنوان کرد: زیاد صحبت نکردم. به هر حال قرار بود، نقاط مثبت سریال‌سازی شکل بگیرد.

علیخانی اظهار داشت: در امروز افخمی کسی تردید ندارد. حتی شنیدم که بچه‌های سینما از شما به عنوان بهترین‌ها یاد می‌کنند؛ اما برای میرزا کوچک‌خان جنگلی از رانت مدیریتی استفاده کردی د و رفتید جای ناصر تقوایی؟

افخمی عنوان کرد: نه واقعا اینطور نبود. از طرفی هیچ کس حاضر نبود، جای ناصر تقوایی را بگیرد.

علیخانی بعد از شنیدن این پاسخ صادقانه از افخمی پرسید: بیشتر افراد شما را شخصی آرام می‌دانند، می‌خواهم بپرسم از حضور در «هفت» پشیمان هستید یا نه؟»

افخمی عنوان کرد: برنامه «هفت» را به خاطر آقای پورمحمدی و خود سینما قبول کردم. چراکه سینمای ما فیلم تولید می‌کند اما تماشاگر را به سمت سینماها نمی‌برد؟

همچنین بهروز افخمی شب گذشته با حضور در برنامه «سه‌ستاره» در پاسخ به یکی از سوال‌های احسان علیخانی مبنی بر اینکه آیا هنوز با همایون اسعدیان به خاطر نیامدن به برنامه‌تان قهر هستید گفت «نه من با همایون قهر نیستم و همان موقع با او صحبت کردم و حل شد. من شوخی کردم و خودش هم می‌داند.»

علیخانی درباره حاشیه‌های اختلافات با پرویز پرستویی هم سوال پرسید که آیا از نامه پرویز پرستویی عصبانی شدید که بهروز افخمی در پاسخ گفت: «نه اصلا عصبانی نشدم. هرکسی که فیلم می‌سازد از نظرات و واکنش‌ها در امان نیست و ممکن است به او بگویند فیلمساز بی‌استعدادی هستی. همین مسعود فراستی که در کنار من است، هیچ کدام از فیلم‌هاى من را دوست ندارد و فقط شاید «عروس» را دوست داشته باشد.»

افخمی درباره پیاده‌روی‌های طولانی‌اش در طول روز هم نکته‌های جالبی گفت: «به خاطر ترافیک تهران مجبورم پیاده‌روی‌هاى طولانی داشته باشم.» در این میان علیخانی اشاره کرد که حاتمی‌کیا هم جزو آن فیلمسازانی است که از ترافیک فراری است و پیش از این با موتور زیاد تردد می‌کرد. نکته‌ای که افخمی در تکمیل آن می‌خندد و می‌گوید:«من فکر می‌کنم ابراهیم حاتمی‌کیا هم مثل من ترافیک را تحمل نمی‌کند و با موتور این ور و آن ور می‌رود. شاید اصلا همین الان هم با موتور باشد!»

محمد پیوندی نیز در برنامه دیشب حضور پیدا کرد و از آموختن کنار افخمی گفت. افخمی در پایان گفت: سعی کردیم تیم کاری مان در برنامه «هفت» جوان باشد، حتی اصرار بر حضور حمید گودرزی داشتیم اما حمید می‌گفت اجرا را دوست ندارد.

بعد در ادامه ویدئویی از عادل فردوسی‌پور پخش شد که وی در آن در خصوص برنامه 90 و 120 گفت: برای برنامه 90 هزینه زیادی دادم و به خاطر اینکه فهمیدم درست است، برایش جنگیدم. با راه‌اندازی شبکه ورزش برنامه «120» را برای فوتبال خارجی تدارک دیدیم.

پس از آن تیزر مربوط به نامزدهای «برنامه‌های ورزش و سرگرمی» پخش شد.

در بخش «برنامه‌های ورزش و سرگرمی» این برنامه‌ها توسط هیئت انتخاب برگزیده شدند:

«خندوانه»‌، «دستپخت»، «ساعت 25»، «فوتبال 120»، «قندپهلو»، «محله گل و بلبل»، «مشاعره» و «نود».

در ادامه شاخص‌ترین فردی که در کارهای سرگرمی فعالیت می‌کند حضور پیدا کرد. آن شخص کسی نبود، جز رامبد جوان که به شیوه خاص خود روی صحنه آمد.

رامبد در ابتدا از بی‌انرژی‌بودن علیخانی سوال پرسید و وی گفت: به دلیل زیاد بودن مهمانان، امشب خیلی درگیر برنامه بودیم. در ادامه رامبد از بیچارگی خود در تولید «خندوانه» یاد کرد و گفت: «موهام در خندوانه سفید شده»! علیخانی گفت: «قبلش هم موهای تو سفید بود». اما جوان با تاکید به سختی کار «خندوانه» اظهار داشت: «خندوانه» سخت‌ترین پروژه زندگی‌ام بود. با انرژی استفاده شده در این برنامه می‌توانستم دو تا فیلم سینمایی بسازم.

جوان در ادامه برای افزایش رای خود رو به مردم گفت: «عادل» از تمام جشنواره‌ها جایزه گرفته اما این بار من به رای نیاز دارم، به من رای بدید.

رامبد در ادامه درباره «خندوانه» گفت: ایده «خندوانه» را از قبل داشتم. از سال 83 با همکاری دکتر اردکانیان راجع به آن صحبت می‌کردیم. 2000 مقاله راجع به خنده، شادی و تاثیرات آن روی بدن مطالعه کردیم. در نهایت 900مقاله پایه علمی «خندوانه» شد.

جوان در ادامه دلیل سختی و حجم کار سنگین «خندوانه» را استقبال مردم عنوان کرد و در خاطره‌ای بیان کرد: برای ضبط یک برنامه بعد از تمرین خواستیم کار را شروع کنیم. یک خانمی گفت: «میدونید امروز سالگرد «خندوانه» است». بچه‌ها چک کردند، دیدند درست است. ما هم کیک گرفتیم. در آخر برنامه خانمی که خبر داده بود گفت: «میدونید چرا یادمه؟! آخه من پارسال بچه دوماهه‌ام فوت کرد. برنامه «خندوانه» باعث شد من سر پا بمونم و این اتفاق واقعا بی‌نظیر است».

در پایان این بخش، قسمت‌هایی از «خندوانه» پخش شد.
همچنین تهیه‌کننده «قندپهلو» و رضا رفیع در بخش دیگر برنامه حضور پیدا کردند.

قمیشی تهیه‌کننده برنامه گفت: انتظار داشتم در میان نامزدهای «برنامه‌های تخصصی» حضور داشته باشیم. چرا که «قند پهلو» نخصصی به شعر می‌پردازد اما رفیع هم صحبت‌هایی در این خصوص داشت. از طرفی مردم او را بعد از پخش «قندپهلو» به اسم «کله قند» می‌شناسند!

هاشم تفکری تهیه‌کننده «از لاک جیغ تا خدا» در ویدئوی خود اظهار داشت: خوشحالم که در بین برنامه تخصصی قرار داریم. تمام سعی خود را برای این برنامه انجام دادیم.

در بخش دیگر برنامه برادران معروف صفاریان‌پور آمدند و در بدو ورودشان راجع به نبود علیخانی در بین نامزدها یاد کردند و درباره حضور خود عنوان کردند: جایزه‌های متفاوتی را در طول این سال‌ها گرفتیم اما اینبار به دلیل نقش مستقیم مردم در انتخاب برگزیدگان بیشتر خوشحال هستیم.

پس از آن بهنوش بختیاری و مسلم آقاجانزاده در بخش پایانی برنامه حضور داشتند.

بختیاری عنوان کرد: ما شنیده بودیم خانم‌ها مقدم هستند؟! از طرفی دیگه بچه‌ها خوابیدن الان! کیا قراره به ما رای بدن؟!

در ادامه با اعتراض‌های مکرر بختیاری، علیخانی خبر خوش را به بختیاری داد و گفت: هیئت داوران شما را در بخش کاندیداهای زن قرار داده و بختیاری با شنیدن این خبر بسیار خوشحال شد و با هیجان خاصی خواستار رای مردم بود.

بختیاری تاکید داشت: «امسال در جشنواره فیلم فجر کاندیدای دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی بودم اما برنده نشدم. حداقل بهم رای بدید تا آخر سالی خبر خوب بشنوم».

گفتنی است؛ «سه ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال 1394 هرشب حوالی 20 و چهل و پنج دقیقه روی آنتن شبکه سوم سیما می رود. این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی هشت شب به صورت زنده کاندیداهای آثار و برنامه‌های تلویزیونی را اعلام می کند و قرار است در هشت بخش اصلی که شامل «مجری» ، «برنامه‌های ورزش و سرگرمی» ، «گزارشگران برنامه‌ای» ، «مجموعه‌های داستانی و نمایشی» ، «بازیگران مرد» ،«بازیگران زن» و دو بخش جنبی متشکل از «ورزشکاران برتر زن و مرد» این کاندیدها به مردم معرفی بشوند تا مردم با ارسال نظراتشان به سامانه پیامکی برنامه برگزیده شان را معرفی کنند. در نهایت در برنامه سال تحویل 95 با جمع بندی نتایج نظرسنجی در هر سه بخش ستاره معرفی و تندیس‌اش در حضور مهمانان مردمی که در استودیو حاضر هستند به او اهدا شود.

۱۳۹۴/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...