نسخه چاپی

احمدی نژاد: با آقای صالحی چكار دارید؟!

عکس خبري -احمدي نژاد: با آقاي صالحي چکار داريد؟!

جلسه امروز هیئت دولت با حواشی جالبی همراه بود.


به گزارش نما به نقل از آنا، جلسه امروز هیات دولت با حاشیه‌های متفاوتی همراه بود که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

** بر خلاف سایر جلسات حاشیه دولت که به دلیل محدودیت و یا شاید هم معذوریت! بیشتر رسانه‌ها از حضور در آن محروم می‌مانند، حاشیه جلسه امروز هیات دولت شاهد حضور بیشتر رسانه‌ها بود.

** بختیاری وزیر دادگستری اولین وزیری بود که از جلسه هیات دولت خارج شد و البته در جمع خبرنگاران حاضر نشد، هرچند رویه وی را وزیر اطلاعات هم تکرار کرد.

** "دیباچه نام پرودگار" نام کتاب جدید معاون اول خوش خط رئیس جمهور است که توسط احمدی‌نژاد در حاشیه جلسه هیات دولت رونمایی شد.

** "آقای فلانی؛ شما هم یاد بگیر" جمله مزاح‌گونه‌ای بود که رئیس جمهور به یکی از وزرایش درباره آخرین اثر خطاطی معاونش گفت.

** احمدی‌نژاد در واکنش به اظهارات یکی از حاضران در مراسم رونمایی از کتاب رحیمی گفت که "ایشان در همه چیز از ما جلو هستند و اینجا هم-خطاطی- از ما جلو هستند.

** رئیس جمهور پس از رونمایی از کتاب رحیمی از ساختمان دولت خارج شد و پس از طی کردن مسیر دولت در توقفی کوتاه در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد امام حسن (ع) به اصحاب رسانه، قبولی طاعات و عبادات خبرنگاران را از خداوند مسالت کرد.

** صالحی که به همراه رئیس جمهور در حال خروج از حیاط ساختمان هیات دولت بود، مورد پرسش خبرنگاری قرار گرفت و زمانی که خواست به سئوال آن خبرنگار پاسخ دهد، احمدی‌نژاد گفت که با آقای صالحی چکار دارید من با آقای صالحی کار دارم، و پس از گفتن این جمله هر دو از ساختمان دولت خارج شدند.

۱۳۹۱/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...