نسخه چاپی

فدوی: آمریكا با ۷۰۰ پایگاه نظامی در مقابل ایران خوار شده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: آمریكا با داشتن ۷۰۰ پایگاه نظامی در اقصی نقاط جهان در مقابل اقتدار ایران خوار و زبون شده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، دریادار علی فدوی در یادواره شهدای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی هرروز به‌روش‌های نوین انجام می‌شود که خوشبختانه در مقابل توانمندی رزمندگان اسلام نیز ارتقا یافته و آماده‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه وعده خداوند مبنی بر پیروزی حق بر باطل همیشه جلوه‌گر و نمایان است، گفت: جبهه باطل همیشه به‌فکر نابودی جبهه حق بوده اما ایرانیان و رزمندگان اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس محاسبات جبهه کفر و باطل را درهم شکسته و اینک نیز همین مسیر پیروزی و صحیح را ادامه می‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: دفاع امروز رزمندگان در عراق و سوریه برگرفته از‌‌ همان ایستادگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

وی با تأکید بر اینکه اگر تمام مستکبران دور هم جمع شوند باز هم قابل مقایسه با قدرت درونی انقلاب اسلامی نیست، افزود: در سخت‌ترین شرایط و بد‌ترین حملات شاهد شکل‌گیری زیبا‌ترین صحنه‌ها از رزمندگان اسلام بوده‌ایم و همین موضوع دلیلی ناتوانی مستکبران در مقابل رزمندگان اسلام است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی جنگ ظاهری را می‌بینند اما در خصوص مبانی درونی جنگ اطلاعی ندارند که در این زمینه نیز وعده الهی قطعاً محقق می‌شود.

فدوی اظهار داشت: امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی لحظه‌ای وجود استکبار را به رسمیت نشناخته‌اند که همین موضوع نمایانگر روحیه انقلابی است.

وی گفت: وجود بیش از 700 پایگاه نظامی آمریکا در سراسر جهان نتوانست قدرت انقلاب اسلامی را به زوال برد چراکه انقلاب اسلامی توانمندی خود را از مبانی اسلامی و الهی گرفته است.

فدوی بیان کرد: برخی نفت را بهترین وسیله برای غلبه بر انقلاب اسلامی می‌دانند اما اطلاع ندارند که روحیه انقلابی رزمندگان اسلام بسیار والا و فرا‌تر از اینها بوده و هیچ‌گاه در برابر فشار‌ها سر فرو نمی‌آورند.

وی گفت: رزمندگان انقلاب اسلامی توانسته‌اند نگرش جهان به جایگاه غالب و مغلوب را تغییر دهند و جبهه باطل را شکست خورده اصلی میدان مبارزه معرفی کند.

فدوی با اشاره به اینکه خشم قدرت اسلام سبب خشم خداوند می‌شود و به همین دلیل نظر الهی بر امورات اسلامی جاری است تصریح کرد: شهدا و رزمندگان جلوه‌ای از قدرت الهی هستند که در سال‌های متمادی موجب اقتدار نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار "در سخت‌ترین شرایط هم با اطمینان در راستای انجام تکلیف حاضر خواهیم بود و در برابر استکبار جهانی می‌ایستیم" گفت: تکلیف خداوندی را انجام دهیم قطعاً در جبهه حق قرار داریم و پیروزی با ما خواهد بود.

وی تصریح کرد: اقتدار نیروی دریایی در ماجرای بازداشت دریاداران آمریکایی نشان داد که رزمندگان اسلام همیشه پیروزند.

به‌گفته دریادار فدوی از زمان آغاز اجرای برجام، کشورهای غربی درصدد فشار هستند اما اقتدار نیروی دریایی سپاه خجالت را برای‌شان به‌دنبال داشته است.

وی افزود: باید همیشه در ذهنمان باشد که شهدا و امام(ره) و رواق شهادت همیشه حاضر و ناظر اعمالمان هستند و مبانی واقعی انقلاب اسلامی ایران‌‌ همان مبانی اسلام است و باید به آنها عمل کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از تلاش مدافعان حرم در پاسداری از حریم اسلام و مسلمین گفت: رزمندگان مدافع حرم از هر نقطه‌ای هستند و تا زمانی این مبارزه ادامه خواهد داشت که همه به حقانیت مسیر اسلام پی ببرند.

۱۳۹۴/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...