نسخه چاپی

یارانه پزشكان و تجار قطع می‌شود / معافیت غایبان 8 ساله از خدمت

عضو كمیسیون تلفیق بودجه 95 اعلام كرد مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت با پرداخت جریمه در سال 95 از خدمت سربازی معاف شدند.

به گزارش نما محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1395 کل‌کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد در کمیسیون تلفیق مقرر شد مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت با پرداخت جریمه‌های تعیین شده از خدمت سربازی معاف شدند.

وی افزود: طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت زیر دیپلم با پرداخت جریمه 10 میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت دیپلم با پرداخت جریمه 15 میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت فوق‌دیپلم با پرداخت جریمه 20 میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت لیسانس با پرداخت جریمه 25 میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت فوق‌لیسانس با پرداخت جریمه 30 میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت دکتری پزشکی با پرداخت جریمه 35 میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت دکتری غیرپزشکی با پرداخت جریمه 40 میلیون تومان و همچنین مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت دکتری فوق‌تخصصی با پرداخت جریمه 50 میلیون تومان، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 بر همین اساس یادآور شد: البته این مبالغ جریمه به صورت اقساط در سال 95 هم قابل پرداخت است.

آصفری همچنین یادآور شد: طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی تجار، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، پزشکان و افرادی که درآمد سالانه آنان بالا باشد، سال 95 قطع می‌شود که 50 درصد از درآمد حاصل از قطع یارانه نقدی این افراد صرف اشتغال‌زایی و 50 درصد نیز صرف طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی می‌شود.

۱۳۹۴/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...