نسخه چاپی

دكتر ظریف هم جزو باند اصفهانی‌هاست!

آذری: قرارمان با گل محمدی سه ساله است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در حالی كه این تیم را بهترین تیم سال 94 می‌نامد، امیدوار است كه روند موفق این تیم در سال 95 هم ادامه داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتایج اخیر ذوب‌ آهن در لیگ‌قهرمانان آسیا و لیگ‌برتر، اظهار کرد: هیچ فشاری روی تیم ما وجود نداشت. ما با تیم‌هایی مانند سپاهان، استقلال، پرسپولیس، فولاد و استقلال اهواز مساوی کردیم. مساوی با استقلال اهواز هم به دلیل انگیزه بالای بازیکنان این تیم بود. ما در طول لیگ‌برتر فرایند نرمالی را طی کرده‌ایم و همواره در بالای جدول قرار داشته‌ایم. این به خاطر تلاش جوانان ذوب آهن و مربیان تیم بوده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در ادامه به تشکر از عوامل این تیم پرداخت و افزود: باید تشکر ویژه‌ای را از یحیی گل‌محمدی داشته باشم اما تشکر اصلی را از کارکنان ذوب آهن می‌کنم. آن‌ها شبانه روز در حال تلاش هستند تا تیم مشکلی نداشته باشد. به خhطر تلاش‌ آن‌ها بود که ذوب آهن در چند سال گذشته مجددا اوج گرفته و تبدیل به یک برند شده است. در واقع تلاش اصلی را کارکنان ذوب آهن انجام می‌دهند.

او اضافه کرد: خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستیم که به نتایج دلخواه‌مان در سال جاری دست یابیم. رقابت سنگینی در لیگ‌برتر حاکم بود اما در لیگ چهاردهم و پانزدهم موفق عمل کردیم.

آذری در واکنش به اینکه باید ذوب‌ آهن را بهترین تیم سال 94 بنامیم چرا که بر خلاف تیم‌های بالای جدول سال گذشته امسال هم موفق عمل کرده است، تاکید کرد: ذوب آهن توانست مفهوم "تیم ورک" را به معنای واقعی کلمه اجرا کند. از کوچک‌ترین عناصر باشگاه تا کادرفنی تلاش خود را انجام دادند تا کار به بهترین نحو ممکن انجام شود. این مجموعه شایسته لقب بهترین است. تقریبا روند رو به رشدمان را حفظ کردیم و به درستی در مسیر موفقیت حرکت کردیم.

مدیرعامل ذوب آهن با تقدیر از شرکت ذوب آهن تصریح کرد: نباید از حمایت‌های مدیران این شرکت به راحتی گذشت چرا که در طول دو سال و نیم گذشته حمایت همه جانبه‌ای را انجام داده‌اند. البته کسانی هم در ذوب آهن هستند که سنگ اندازی می‌کنند و در مقطعی قصد نابودی این باشگاه را داشتند اما معتقدم که همه به قطار در حال حرکت سنگ‌اندازی می‌کنند. باید از زحمات مهندس احمد صادقی مدیرعامل ذوب آهن، شاهرخ شهنازی رییس هیات مدیره باشگاه تقدیر کرد و از افرادی مانند مهدی محمدرضایی، آقای ابرقویی‌نژاد و مجید فیض‌بخشیان اعضای سابق هیات مدیره ذوب آهن هم تشکر می کنم.

او در ادامه افزود: از همه افرادی که برای ذوب آهن خون دل خوردند تشکر می‌کنم و در پایان زحمات بی دریغ اردشیر سعد محمدی را فراموش نمی‌کنیم. مهندس صادقی هم فرد فرهیخته‌ای است که به ورزش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

آذری همچنین با اشاره به استراتژی ذوب آهن در چند سال اخیر اظهار کرد: وقتی مجموعه‌ای با استراتژی حرکت کند، موفق خواهد بود که ما بر این اصل حرکت کردیم. نتیجه مدیریت مناسب موفقیت است. تیمی که در آستانه سقوط به لیگ بود و همه آرزو می‌کردند این تیم در لیگ‌برتر بماند، این روزها برای خود برند شده و در آسیا و لیگ نتایج درخشانی را کسب می‌کند و از اعتبار فوتبال ایران دفاع می‌کند.

مدیرعامل این باشگاه ذوب آهن به نامه تشکرآمیز باشگاه لخویا از میزبانی مناسب ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: استراتژی دیگر ما این بود که در دیدارهای بین‌المللی هم از اعتبار ایران دفاع کنیم و در نخستین میزبانی خود بسیار خوب ظاهر شدیم تا جایی که مسئولان لخویا از ذوب آهن تشکر کردند و به کسانی که درباره نبود امینت در ایران ادعای واهی داشتند، نشان دادیم که حرفشان صحت ندارد.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه هم مانند پرسپولیس قرارداد گل‌محمدی را پیش از اتمام فصل تمدید خواهد کرد، گفت: از ابتدا که با گل محمدی برای هدایت ذوب آهن مذاکره کردیم به او گفتم که او سه سال در ذوب آهن خواهد بود و در سال سوم برای قهرمانی آسیا پیش می‌رویم که سال آینده سال سوم است. ما مشکلی برای ادامه همکاری نداریم مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد و خود گل محمدی نخواهد در ذوب آهن بماند.

او به تلاش‌های یک تیم لیگ یکی متمول برای مذاکره با بازیکنان و مربیان موفق تیم‌های لیگ‌برتری در حالی که هنوز به لیگ‌برتر صعود نکرده اشاره کرد و افزود: رابط‌های این باشگاه به استان‌های مختلف می‌روند و از الان مذاکره می‌کنند. اگر به گل محمدی پیشنهاد سه میلیاردی بدهند از دست ما کاری بر نمی‌آید و از حیطه تصمیم‌گیری ما خارج است. ذوب آهن خانه گل محمدی است و تا هر زمان که بخواهد می‌تواند در این تیم بماند. حتی در زمانی هم که عده‌ای به دنبال اخراج او بودند این کار را نکردیم و با تحمل سختی‌ها به موفقیت رسیدیم.

مدیرعامل ذوب آهن با بیان اینکه اگر کسی بخواهد از ذوب آهن جدا شود، باید ادله وحشتناکی داشته باشد، خاطر نشان کرد: از لحاظ ساختاری و انجام به تعهدات ذوب آهن بهترین تیم ایران است و جدایی از این تیم بسیار سخت است. این موضوع درباره مربی، بازیکن و حتی مدیان هم صادق است. جدایی از ذوب آهن سخت است.

او با تشکر از رسانه‌ها یادآور شد: رسانه‌ها تلاش بسیاری زیادی را در بازی با لخویا انجام دادند و به خوبی این دیدار را پوشش دادند که بسیار سازنده بود. آن ها بدون هیچ چشم داشتی قلم می‌زنند. امیدوارم سال 95 برای ما و رسانه‌ها و همه مردم ایران سالی همراه با شادابی و حل مشکلات اقتصادی باشد. از آقای روحانی و کابینه محترمش تشکر می‌کنم. به عنوان یک ورزشکار از زحمات دکتر ظریف تشکر می‌کنم؛ هر چند او هم یکی از اعضای باند اصفهانی‌ها است!

۱۳۹۴/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...