نسخه چاپی

پس از حذف از المپيك رخ داد؛

خداحافظی میلاد وزیری از دنیای قهرمانی

عکس خبري -  خداحافظي ميلاد وزيري از دنياي قهرماني

میلاد وزیری در پایان بازی‌های المپیك با دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی كرد و اعلام كرد كه تا زمانی كه شرایط این گونه باشد به تیر و كمان نخواهد پرداخت.


به گزارش نما، تنها كماندار مرد ايران در بازي‌هاي المپيك لندن پس از شكست از حريف مكزيكي خود در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پيش از اين دو بار اين حريف مكزيكي را شكست داده بودم، اما در اينجا شرايطم مناسب نبود. وقتي حريف پشت سرش مربي ايستاده و من اين امتياز را ندارم، روي عملكردم تاثير مي‌گذارد، ضمن اين كه اولين بار بود كه در چنين جو و ورزشگاهي مسابقه مي‌دادم. بايد بگويم كه ما به خودمان باختيم.

وي ادامه داد: من از هشت ماه قبل به همراه مربيان كره‌اي براي مدال برنامه‌ريزي كرده بودم، اما ظاهرا مسئولان دوست نداشتند كه تير و كمان مدال بگيرد و زحمات چهار پنج ساله ما از بين رفت. از اينجا اعلام مي‌كنم تا زماني كه سيستم‌ ورزش اين گونه باشد، به تير و كمان نخواهم پرداخت و همين جا خداحافظي‌ام را از ورزش قهرماني اعلام مي‌كنم. اميدوارم كساني كه جاي ما مي‌آيند بتوانند با اين شرايط كار كنند و افتخارآفرين شوند.

وي در مورد باختش در اين مسابقه اضافه كرد: تير و كمان ورزش لحظه‌اي است، اما تا زماني كه فرمانده بالاي سر لشگر نباشد، نمي‌توان جنگ را برد. ما لشگر بدون فرمانده بوديم.

وزيري به حضور مربيان كره‌اي در لندن اشاره كرد و گفت: بارها از وزير ورزش و جوانان و همچنين آقاي افشارزاده خواستم تا براي مربي كره‌اي مجوز يك روزه بگيرند تا آنها بتوانند در مسابقه ما را كوچ كنند، اما اين كار را نكردند و شايد اگر تير و كمان نتيجه‌ خوبي مي‌گرفت مشكل به وجود مي‌آمد.

وزيري در پايان گفت: از دنياي قهرماني كنار مي‌روم تا اگر يك درصد هم احتمال مي‌دهم اگر ايراد از من باشد، ورزشكاران ديگري بيايند و در بازي‌هاي آسيايي افتخار آفرين شوند.

۱۳۹۱/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...