نسخه چاپی

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی :

دو قطبی شدن جامعه به صلاح كشور نیست

عکس خبري -دو قطبي شدن جامعه به صلاح  كشور نيست

آقای رئیس جمهور می تواند راهكارهای دیگری را دنبال كند. به جامعه كشاندن برخی موضوعات و طرح این موضوع در بین مردم، موجب دو قطبی شدن جامعه می شود، لذا ایجاد این فضاها به صلاح جامعه نیست.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در رابطه با سخنان رئیس جمهور در سفر اخیر خود به شهر یزد اظهار داشت: در سخنرانی های آقای رئیس جمهور در سفر اخیرشان به استان یزد، ایشان وعده های زیادی را به مردم داده اند. اما سوال اینجا است که ایشان این اعتبارات را از کجا تأمین خواهند كرد؟!
وی در ادامه با اشاره به حمایت¬های آقای روحانی از رئیس جمهور اسبق که از سوی رهبر انقلاب باغی انقلاب نام نهاده شده است، تصریح کرد: مبنای هر سخنی باید قانون باشد. اگر قانون را در نظر نگیریم برای ما مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. مسلما آرامش و امنیت در سایه رعایت قانون شكل خواهد گرفت.
جوکار خاطر نشان کرد: ممکن است که قانون و مصوبه ای باب طبع و خواسته ما نباشد، اما این موضوع دلیل نمی شود که قانون اجرا نشود . لذا عدم اجرای قوانین و دور زدن آن موجب بی نظمی هایی دیگری خواهد شد
وی افزود: در رابطه با این مصداق، آقای رئیس جمهور می تواند راهکارهای دیگری را دنبال کند. به جامعه کشاندن برخی موضوعات و طرح این موضوع در بین مردم، موجب دو قطبی شدن جامعه می شود، لذا ایجاد این فضاها به صلاح جامعه نیست.
نماینده مردم یزد، با بیان بخش دیگری از سخنان رئیس جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور محترم در سخنان خود کسانی که به دیدگاه ایشان رأی دادند را، رأی به اخلاق توصیف کردند و طرف مقابل را به بی اخلاقی و بد اخلاقی و افراط متهم کردند. به نظر می رسد که این کار ناصوابی بود.
وی افزود: کسی که رئیس جمهورمی شود متعلق به همه مردم کشور است، نه طیف و جریان سیاسی خاصی از جامعه؟! لذا مردم نباید احساس کنند که رئیس جمهور تنها منافع طیفی از جامعه را در نظر دارد؛ ولذا این گونه صحبت ها کار را به جایی نمی رساند؛ توصیه می شود که همه در صحبتها رعایت جوانب کار را داشته باشند.

۱۳۹۴/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...