نسخه چاپی

تراكتورسازی شخصیت تیمی خود را بازیافته است

امیدوارم محرومیت هواداران تراكتور را ببخشند

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید هیچ موقع دوست نداشته در مقابل تراكتورسازی قرار بگیرد اما فوتبال ورزش حرفه‌ای است و به قراردادی كه با فولاد دارد، حتی در مقابل تیم محبوبش نیز بدان پایبند است.

به گزارش نما به نقل از آناج، "مهرداد بایرامی" بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آناج با اشاره به وضعیت رو به رشد تیمش اظهار داشت: فولاد نیم فصل اول اصلا وضعیت مناسبی نداشت اما الحمدالله از زمانی که به این تیم آمده‌ایم تیم روال خوب خود را پیدا کرده و الان صدرنشین نیم فصل دوم لیگ برتر هستیم.

وی افزود: ما آمده‌ایم به مجموعه فولاد کمک کنیم و همه باهم هم قسم شده‌ایم تا در پایان فصل با کسب جایگاه مناسب، دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

مهاجم اردبیلی فولاد در خصوص بازی پیش روی تیمش مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی پس از دو برد در آسیا شخصیت تیمی خود را بازیافته و قدرت این تیم اصلا نیازی به تعریف ندارد. تراکتورسازی نشان داده در بدترین فصلش نیز برای حریفان رعب آور است و مسلما بازی سختی خواهیم داشت اما امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و مردم از دیدن آن لذت ببرند.

این بازیکن که در بازار نقل و انتقالاتی نیم فصل از تراکتورسازی راهی فولاد شد، قرار گرفتن در مقابل تیم سابقش را سخت دانسته و گفت: هیچ موقع دوست نداشتم در مقابل تراکتورسازی بازی کنم چه زمانی که در گسترش فولاد بودم و چه در تیمی دیگر؛ اما فوتبال ورزش حرفه‌ای است و من با تیم فولاد قرارداد دارم، بنابراین برای موفقیت این تیم باید از جانم مایه بگذارم.

وی اذعان داشت: بازی کردن در مقابل تراکتورسازی کمی برایم سخت است و با اینکه دوست داشتم همیشه در تراکتورسازی باشم اما باید شرایط را پذیرفت و با آن کنار آمد. من در نیم فصل اول در تراکتورسازی بودم و الان عضو خانواده فولاد هستم و برای اینکه نان حلال به خانه ببرم، باید نهایت تلاشم را برای تیمم به کار بگیرم.

بایرامی در رابطه با محرومیت هواداران تراکتورسازی در این بازی نیز بیان کرد: من پیگیر این خبر هستم و امیدوارم محرومیت هواداران تراکتورسازی را ببخشند. تماشاگران روح فوتبال هستند، بخصوص هواداران تراکتورسازی که بازی کردن در جو خاص آنها واقعا لذت دیگری دارد.

وی در خصوص پیش بینی خود از جایگاه فولاد در انتهای فصل ابراز داشت: تیم ما برای بقا فکر نمی‌کند و مطمئنا در انتهای فصل به رتبه‌های بالای جدول می‌رسیم. امیدوارم تک رقمی شویم و فصل آینده همچون فصول گذشته بازهم به کورس مدعیان قهرمانی برگردیم.

مهاجم فولاد خوزستان در خاتمه عنوان کرد: فولاد از لحاظ باشگاه داری و امکانات یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است و حیف است این تیم نتیجه نگیرد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...