نسخه چاپی

شكر آباد در نسیم نوروزی

اهالی شكرآباد نوروز در 13 قسمت میهمان مخاطبان نسیم می شوند.

به گزارش نما به نقل از پارس نیوز، جموعه «شکرآباد» طنزی اجتماعی و یکی از برنامه های شبکه نسیم است که قرار است در 13 قسمت ایام نوروز روی آنتن برود.

این مجموعه داستان باستان شناسی در زمان حال را روایت می کند که در یک کمپ مشغول تجسس است، او به صندوقچه ای برمی خورد که محتوای آن دفترچه خاطرات یک عطار در قرون گذشته است؛ ورود یک زبانشناس برای درک خطوط و خواندن دفترچه، مخاطب را با این جماعت که اتفاقاً درحال سپری کردن سال جدید هستند همراه می کند.

تهیه کننده و مجری طرح «شکرآباد» گفت: داستان این مجموعه فضای مناسبی را برای حضور بازیگران در دو نقش فراهم می کند، باستان شناسی با خواندن خاطرات عطار، خودش و اطرافیانش را در آن زمان می بیند و این همذات پنداری سبب می‌شود سیاوش مفیدی که نقش باستان شناس و عطار را بازی می کند، همسرش پروانه (فاطمه هاشمی) و خواهرزاده اش (مونا فرجاد) را هم در نقش همسر و دختر عطار تصور کند.

مسعود انتظاری افزود: یزدان فتوحی نیز که در سری قبل «شکرآباد» معلم مکتب خانه بود اینبار در نقش مسعود، دکتر زبان شناس و چایچی دوران قدیمی حضور دارد.

شهاب عباسی که پیش از این مجموعه خنده بازار، دست به نقد و چندین مجموعه طنز را کارگردانی کرده است کارگردانی این مجموعه را نیز بر عهده دارد.


۱۳۹۴/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...