نسخه چاپی

پوركیانی:

به تغییرات كادر فنی ملوان كاری نداریم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: حضور مربی جدید در تیم ملوان می تواند شوك تازه ای به این تیم خوب بندرانزلی باشد.

به گزارش نما علی پورکیانی در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان در آستانه دیدار با ملوان بندرانزلی اظهار داشت: کاروان تیم از روز گذشته عازم انزلی شده و آخرین تمرین خود را هم امروز همان جا برگزار خواهد کرد. شکر خدا تمرینات تیم پس از بردی که مقابل سیاه جامگان داشتیم با روحیه و انگیزه بالایی در جریان بوده و طبق اخرین اطالاعاتی که از تیم داریم همه بازیکنان آماده مصاف فردا هستند.

وی در این باره که برخی رسانه ها از کاندیدا بودن استقلال خوزستان برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری یاد می کنند افزود: از چند هفته پیش اعلام کرده ایم که همه بازیکنان و مسئولان استقلال خوزستان هفته به هفته به مسابقات فکر می کنند. ما در این هفته فقط به ملوان فکر می کردیم و تا فردا هم این موضوع ذهن ما را به خود مشغول خواهد کرد.

قائم مقام استقلال خوزستان درباره حریف فردای این تیم خاطرنشان کرد: ما با ملوان بازی داریم. تیمی بزرگ و ریشه دار که قطعا جایگاهش مکان سیزدهم جدول نیست. ما با این ذهنیت مقابل ملوان بازی خواهیم کرد که با همان تیم بزرگ دیدار داریم.

پورکیانی در این باره که احتمال دارد ملوان با حضور سرمربی جدیدش در بازی فردا به میدان بیاید توضیح داد: تیم ملوان از بازیکنان بزرگی تشکیل شده که هواداران خاص خودش را هم دارد. البته همیشه تغییر و تحول شوکی به تیم وارد می کند که قطعا بی نتیجه هم نیست. اما ما باید کار خودمان را انجام دهیم که بازیکنان بی حاشیه استقلال خوزستان هم فقط به این موضوع فکر کنند.

وی درباره آخرین وضعیت جسمانی عبدالله ویسی و این که آیا فردا می تواند تیمش را همراهی کند گفت: خوشبختانه پس از جراحی که سرمربی تیم ما داشت ظرف روزهای گذشته از نزدیک در تمرینات حضور پیدا می کرد و کار تیم را زیرنظر گرفته بود. حالا هم همراه تیم انزلی به سر می برد و فردا از روی نیمکت استقلال خوزستان را هدایت خواهد کرد.

این مقابل مسئول در این باره که هواداران استقلال خوزستان به انزلی اعزام می شوند گفت: باتوجه به بعد مسافت و شرایط اعزام هواداران به این شهر ما در این بازی اعزام تماشاگر نداریم. البته بازیکنان ما هرکجای ایران به میدان بروند همه هدف شان موفقیت استقلال خوزستان و شادکردن هواداران است.

پورکیانی در این باره که آیا بازیکنان استقلال خوزستان پس از دیدار مقابل ملوان باز هم ممنوع المصاحبه خواهند بود، بیان کرد: این اتفاق با تصمیم خود بازیکنان صورت گرفته و باشگاه هیچ دخالتی در این زمینه نداشته است. ما کسی را ممنوع المصاحبه نکده ایم و فقط بازیکنان تیم از این طریق در پی کسب نتایج مدنظرشان هستند تا قبل از فرارسیدن سال نو از این طریق و با نتایج خوب عیدی خود را به مردم خوزستان بدهند.جا دارد من هم از این طریق پیشاپیش فرارسیدن سال نو را به همه هموطنانم تبریک بگویم.

۱۳۹۴/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...