نسخه چاپی

جدیدترین پاوربانك قدرتمند و ارزان شیائومی وارد بازار شد

اگرچه شیائومی عمدتأ با ساخت گوشی های هوشمند قدرتمند و ارزان شناخته می شود، اما این شركت چینی محصولات دیگری هم روانه بازار كرده است. تازه ترین محصول از این دست پاوربانك Mi Pro است. در ادامه این خبر با تك شات همراه باشید.

به گزارش نما این پاوربانک با بهره گیری از ورودی USB-C امکان شارژ سریع دستگاه های جدید و از جمله پرچمدار جدید این شرکت یعنی شیائومی Mi 5 را فراهم می کند. البته، این پاوربانک همچنان دارای یک درگاه USB معمولی نیز هست، در نتیجه اگر از دستگاه های قدیمی تر نیز استفاده می کنید این پاوربانک همچنان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.


اگر ظرفیت ذخیره سازی پاوربانک برای شما مهم است، لازم است بدانید که Mi Pro قادر به ذخیره سازی 10 هزار میلی آمپر الکتریسیته است. همچنین، این پاوربانک با بهره گیری از فناوری شارژ سریع، طی زمان کوتاهی به طور کامل شارژ می شود. به طور مشخص، شیائومی گفته این پاوربانک طی سه ساعت و نیم با ده هزار میلی آمپر برق به طور کامل شارژ می شود. به گفته شیائومی، این سرعت 40 درصد بیشتر از شارژرهای متعارف موجود در بازار است.


در مقایسه با پاوربانک های قبلی شیائومی، Mi Pro تا 42 درصد باریک تر است. اهمیت این موضوع در آن است که شیائومی برای تولید محصولی باریک تر، از ظرفیت ذخیره سازی برق در آن نکاسته و Mi Pro نیز همچون پاوربانک های پیشین شیائومی، قادر به ذخیره سازی 10 هزار میلی آمپر برق است. این محصول نیز همچون محصولات پیشین شیائومی دارای نمایشگر LED است که میزان انرژی باقی مانده را نمایش می دهد.


و در نهایت، همچون سایر محصولات این شرکت، بهترین ویژگی این محصول نیز قیمت آن است. 149 یوآن چین، یا 22 دلار آمریکا. اما خبر بد اینجا است که این پاوربانک فعلا در چین عرضه شده است. با این حال، به نظر می رسد که به زودی شاهد عرضه آن در سایر مناطق جهان نیز باشیم.

۱۳۹۴/۱۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...