نسخه چاپی

مانند دیدار رفت بد ظاهر شدیم

اسپالتی: باید احساس ناراحتی و ناكامی كنیم

سرمربی تیم فوتبال آاس رم گفت: نتوانستیم عملكرد خوبی از خود نشان دهیم.

به گزارش نما به نقل از برنا، سرمربی رم که از شکست برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بسیار ناراحت است، تاکید کرد که تیمش نشان داد ضعیف است.

رم در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم با دو گل برابر رئال مادرید تن به شکست داد تا در مجموع با نتیجه چهار بر صفر از دو رقابت ها کنار رفت.

لوچیانو اسپالتی از عملکرد شاگردانش خشمگین است و اعتراف کرد تیم او نیاز به پیشرفت و تغییرات زیادی دارد. سرمربی باتجربه رم در نشست خبری بعد از بازی گفت: می خواستیم در سانتیاگو برنابئو بازی بسیار بهتری را به نمایش بگذاریم. راجا ناینگولان به ترکیب اصلی برگشته بود و امید زیادی برای نتیجه گرفتن داشتیم اما نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و درست مانند دیدار رفت بد ظاهر شدیم.

او ادامه داد: بدون شک خوشحال نیستیم و باید احساس ناراحتی و ناکامی کنیم. شکست در دو دیدار رفت و برگشت آن هم با یک نتیجه نشانه خوبی نیست. رم اگر می خواهد تیم خوبی شود، باید سطح کیفی خود را بالا برد. در گذشته نتایج بهتری با رم به دست آوردم اما گذشته تمام شده است و باید در حال زندگی کرد. بدون شک رئال مادرید شایسته این پیروزی و صعود به جمع هشت تیم بود و باید به آنها تبریک گفت. باید تفکر خود را تغییر داد. باید از اشتباهاتی که مرتکب شدیم درس عبرت بگیریم. نه در دیدار رفت و نه در دیدار برگشت عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم و این یک واقعیت آشکار است.

هواداران رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به حمایت از فرانچسکو توتی پرداخت و او را تشویق کردند. اسپالتی در این باره گفت: توتی بازیکن بزرگی است و شایسته چنین تشویق و ستایشی است. هواداران رئال مادرید به خوبی می دانند که چه بازیکنی را باید تشویق کنند.

اسپالتی گفت: شکست در دو بازی رفت و برگشت نشان می دهد که ضعیف هستم و باید خود را تقویت کنیم. احساس ناکامی و ناامیدی دارم و از این شکست بسیار ناراحت هستم.

۱۳۹۴/۱۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...