نسخه چاپی

خوب و بد ندانستن رای مردم پیام سخنان آیت‌الله یزدی بود

افرادی اتفاقات را با تمایلات‌شان تفسیر می‌كنند

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینكه حفظ نظام در تمكین به قانون است گفت: پیام سخنان آیت‌الله یزدی این بود كه رای مردم بازیچه نیست كه در زمان پیروزی بگویند همه چیز صحیح است و در زمان شكست از تقلب حرف بزنند.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه برخی ادعاهایی دارند و حرف‌هایی می‌زنند که به آن عمل نمی‌کنند، اظهار داشت: این افراد اتفاقات را با تمایلات خود و آنچه که می‌خواهند باشد تفسیر می‌کنند.
وی با بیان اینکه آیت‌الله یزدی این جمله امام را که حفظ نظام از اوجب واجبات است عملا ثابت کرد گفت: حفظ نظام در این است که همه قانونمدار باشند و به قانون تمکین کنند.
آلیا با اشاره به شایعات پیرامون انصراف تنی چند از نمایندگان خبرگان به نفع آیت‌الله یزدی خاطرنشان کرد: ممکن است این پیشنهاد از روی محبت و حسن نیت باشد ولی از این جهت که ممکن است به رای مردم کم‌توجهی شود فرمایشات ایشان این پیام را داشت که رای مردم قابل اعتماد است و جنبه حق‌الناسی دارد.
وی افزود: پیام دیگر سخنان آیت‌الله یزدی این بود که رای مردم بازیچه نیست که اگر کسی پیروز شد بگوید رای مردم خوب است و در شرایط عدم پیروزی بگوید رای مردم بد است و رای مردم را به خوب و بد تقسیم کند. همچنین اگر پیروز شد بگوید همه چیز درست است و اگر شکست خورد بگوید تقلب است و قانون نیست.
نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه این شایسته تقدیر است که یک روحانی در نظام جمهوری اسلامی اخلاق و کردارش معنوی و روحانی باشد تصریح کرد: کسانی را داشتیم که با همین لباس در قضایای فتنه آتش فتنه را شعله ور‌تر کردند و تا همین الان نیز سران فتنه این موضع خود را ادامه می‌دهند.
وی افزود: روحانیون ما که لباس پیامبر (ص) را بر تن دارند باید بیشتر از همه رعایت کنند و آیت‌الله یزدی که در جایگاه رئیس مجلس خبرگان این فرمایشات را ایراد کرد به همین مسئله عمل کرد.
وی در پایان با اشاره به اینکه این موضع آیت‌الله یزدی به عنوان یکی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی پیامی به دنیا دارد اظهار داشت: کسانی که قصد ضربه زدن به مردم را دارند بدانند در دایره نظام ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که عنوان سرمایه‌های معنوی جمهوری اسلامی نقش آفرینی می‌کنند.

۱۳۹۴/۱۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...