نسخه چاپی

راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در سال ۹۵

مدیرعامل سازمان صنایع كوچك وشهرك‌های صنعتی گفت: راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل از اولویت‌های این سازمان در سال ۹۵ است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو» علی یزدانی ضمن تاکید بر رفع موانع قانونی پیش روی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اظهارداشت: راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی که از چرخه تولید خارج شده و یا پایین‌تر از از ظرفیت مشغول به کار وفعالیت هستند، از اولویت‌های اصلی سازمان در سال ۹۵ خواهد بود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ضمن تشریح اولویت‌های اصلی و فعالیت‌ها در سال ۹۵، اظهارداشت: باید از پتانسیل‌های موجود در استان‌ها بهره گرفت و زمینه را برای بازگشت واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید فراهم کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، تکریم صنعت‌گران و تسهیل و ترغیب سرمایه گذاران به حضور در شهرک‌های صنعتی را از اولویت‌های دیگر سازمان برشمرد و خاطر نشان‌کرد: اصلاح و ساماندهی قوانین و آئین نامه‌های زائد اداری در دستور کار قرار گرفته و کلیه استان‌ها نیز باید در تسهیل فرآیند سرمایه گذاری در شهرک‌ها ونواحی صنعتی همت گمارند.

یزدانی در بخش دیگری از سخنانش توجه به توسعه خوشه‌های صنعتی، عارضه‌یابی و حمایت از صنایع کوچک، افزایش تعامل با تشکل‌ها و انجمن‌های صنعتی را از راهبردهای اصلی سازمان در سال آینده دانست و اظهارداشت: ایجاد شهرک‌های صنعتی خصوصی و صنفی در سال آینده با همکاری استان‌ها به طور جدی پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سال آینده را برای این شهرک‌‌ها از لحاظ جذابیت برای سرمایه‌گذاران پر بار توصیف کرد و افزود: کاهش هزینه‌های تولید یکی از برنامه‌های اصلی سازمان در سال آتی خواهد بود.

یزدانی، شفاف سازی و رفع قوانین زائد اداری را در بهبود وضعیت صنعت موثر دانست و اظهار امیدواری کرد: در فضای پسابرجام با اتخاذ تدابیر مناسب، رونق، نشاط و امید به فضای کسب و کار کشور بازگشته و شهرک‌ها و نواحی صنعتی با استقبال سرمایه گذاران مواجه شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اصلاح ساختار شرکت‌های استانی، افزایش تعامل موثر با تشکل‌های صنعتی، بخش خصوصی و همچنین کاهش بروکراسی اداری را مورد تاکید قرارداد و خواستار اعمال سیاست‌هایی نظیر منطقی کردن نسبت هزینه‌های جاری و عمرانی، به‌کارگیری برنامه‌های تشویقی، آموزش کارکنان و مواردی از این قبیل شد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...