نسخه چاپی

اخبار ويژه

به احتمال زیاد نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شوم /۵ گام انتخاباتی كارگزاران/۷ خوان اصلاح طلبان از نگاه حجاریان

اخبار ويژه

اخبار ویژه ای كه اهمیت بیشتری دارند را مطالعه فرمایید.


*به احتمال زیاد نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شوم


دبیرکل حزب الله ایران گفت: اگر دوستان از من بخواهند خود را به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی خواهم کرد.
سید محمد باقر خرازی در رابطه با کاندیداتوری خود در ریاست‌جمهوری گفت: احتمال زیاد دارد که خود را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کنم.
وی در ادامه افزود: حزب الله ایران در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ورود پیدا کرده و برنامه‌های خود را در این راستا نیز اعلام خواهد کرد.

*۵ گام انتخاباتی کارگزاران


در خبر‌ها آمده است که از سوی حزب کارگزاران سازندگی طرحی پنج مرحله‌ای جهت «بازسازی جبهه اصلاحات» برای افرادی چون خاتمی و خوئینی‌ها جهت اعلام نظر تهیه شده است.
گفته می‌شود این طرح با نظر عبدالله نوری و مشارکت نجفی تهیه و مطرح شده است که به عنوان رقیب «مانیفست اصلاحات» که به سفارش خاتمی و توسط کمیته‌ای به ریاست سعید حجاریان تدوین گردید، شناخته می‌شود.
پس از انتشار این خبر غلامحسین کرباسچی دبیر کل کارگزاران سازندگی ضمن اظهار بی‌اطلاعی از طرح ۵ مرحله‌ای کارگزاران سازندگی، اظهار داشت: از چنین طرحی اطلاعی ندارم ولی شاید از سوی یکی از اعضای کارگزاران ارائه شده باشد که اطلاعی به من نداده‌اند.

*۷ خوان اصلاح طلبان از نگاه حجاریان

گفته می‌شود که به دنبال مهیا شدن محمد رضا عارف برای ورود به صحنه انتخابات ریاست جمهوری، رئیس ستاد وی با خاتمی دیدار و از بایکوت و تخریب عارف توسط برخی اصلاح طلبان انتقاد کرد.
همچنین مشرق نوشت حجاریان به خاتمی هفت توصیه انتخاباتی داشته است: ا-تلاش برای تفکیک قائل شدن میان جریان اصلاحات و جنبش سبز ۲-تدوین شعار واحد برای جذب همه نیرو‌های اصلاح طلب ۳-مطالبه اجرای بدون تنازل قانون اساسی از نظام ۴-تلاش برای به وحدت رساندن همه گروه‌های اصلاح طلب ۵-تلاش برای جذب و یارگیری از میان جریان‌های اصولگرا ۶-زمینه سازی برای انجام کنش‌های سیاسی جمعی از سوی اصلاح طلبان ۷-تمرکز روی لزوم کارآمد سازی به جای زیر سئوال بردن مشروعیت نظام

۱۳۹۱/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...