نسخه چاپی

خط دفاع استقلال شكننده است

كاپیتان پیشین استقلال با بیان اینكه مهاجمان حریف به راحتی از مدافعان استقلال می‌گذرند، گفت: خط دفاعی استقلال شكننده است و مظلومی باید تمرینات بیشتری را برای مدافعانش در نظر بگیرد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، محمود فکری در گفتگو‌ با خبرنگار مهر با اظهار نارضایتی از عملکرد بازیکنان استقلال گفت: استقلال در دو خط مشکل دارد؛ اول اینکه طراح خوبی ندارد تا بتواند مهاجمان را تغذیه کند و دوم خط دفاعی این تیم است که بسیار شکننده ظاهر شده است و حریفان می‌توانند به راحتی مدافعان استقلال را جای بگذارند و اگر مهاجمان حریف از سرعت بالایی برخوردار باشند، این ضعف دفاعی بیشتر به چشم می‌آید و انتظار می‌رود مظلومی و همکارانش تمرینات ویژه‌ای را برای مدافعان در نظر بگیرند تا آنها در بازی‌های باقی‌مانده عملکرد بهتری داشته باشند.



مدافع پیشین استقلال در خصوص امید ابراهیمی نیز گفت: او نقش بسیار عالی در استقلال دارد و از افت و خیز خیلی کمی برخوردار است و میانه میدان استقلال را به خوبی رهبری می‌کند و توانسته نقش بسیار موثری در موفقیت‌های استقلال داشته باشد اما کادر فنی باید مراقب باشد که اگر روزی او به هر دلیل در بازی حضور نداشت، جانشین خوبی برای او وجود خواهد داشت که مثل ابراهیمی عملکرد قابل قبولی داشته باشد.



وی در پاسخ به این سؤال که آیا رایگان کردن ورزشگاه به سود فوتبال خواهد بود یا خیر؟ گفت: این را باید کارشناسان نظر بدهند و من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم اما حضور هواداران می‌تواند به بازیکنان انگیزه دهد و حتی زمانی که خود ما بازی می‌کردیم، وقتی به ورزشگاه می‌آمدیم اول نگاه می‌کردیم ببینیم چه تعداد تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند، ولی در مجموع باید بگویم که حضور تماشاگران می‌تواند انگیزه بسیار مثبتی برای بازیکنان باشد.

فکری در پاسخ به این سؤال که آیا نیامدن تماشاگران به دلیل کیفیت بد بازی و یا گرانی آن است؟ گفت: به اعتقاد من هر دو موضوع درست است و با توجه به اینکه تماشاگران حال حاضر فوتبال ایران، جوانان هستند، آنها منبع درآمدی ندارند و نمی‌توانند از جیبشان خرج کنند و بخش دوم آن هم بازی‌های متاسفانه بی‌کیفیتی است که در فوتبال ایران شاهد هستیم که علاقه‌مندان رغبت چندانی به آمدن به ورزشگاه ندارند.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این سؤال که چه تیم‌هایی در پایان فصل شانس قهرمانی دارند؟ گفت: به نظر من استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن مثلث شانس قهرمانی هستند که می‌توانند با عملکرد قابل قبول در پایان فصل جام را بالای سر ببرند.

۱۳۹۴/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...