نسخه چاپی

گزارش وضعیت هوای كشور طی دو روز آینده

در ۲۴ ساعت آینده استان‌های همدان با دمای یك درجه زیر صفر و آذربایجان غربی با دمای صفر درجه سردترین استان‌های كشور و استان‌های هرمزگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر و خوزستان با دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین استان‌های كشور هستند.

به گزارش نما ، بررسی داده‌های هواشناسی بیانگر تداوم ناپایداری‌ها به صورت رگبار باران و رعد و برق و وزش باد در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور برای امروز است.

امروز‌ دریای عمان مواج است؛ روز آینده (جمعه) با وجود کاهش باران در نیمه شرقی کشور بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق در جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین با ورود سامانه ضعیف بارشی در نیمه غربی از روز جمعه بارش‌های پراکنده در این منطقه پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه هفته آینده فعالیت ضعیف این سامانه به نیمه شرقی کشور می‌رسد و سبب بارش پراکنده و در برخی نقاط نظیر خراسان رضوی بروز رگبار و رعدوبرق می‌شود.

در جزایر جنوبی خلیج فارس روز شنبه بارش باران انتظار می‌رود.

آسمان تهران دو روز آینده صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود که روز شنبه همراه با وزش باد در برخی ساعات روز است، طی دو روز آینده بیشینه و کمینه دما در این استان به ترتیب 23 درجه و 12 درجه خواهد بود.

همچنین روز آینده آسمان استان‌‌ مازندران صاف تا نیمه ابری، استان گیلان بارش پراکنده و استان گلستان، صاف تا نیمه ابری است.

در 24 ساعت آینده استان‌های همدان با دمای یک درجه زیر صفر و آذربایجان غربی با دمای صفر درجه سردترین استان‌های کشور و استان‌های هرمزگان با دمای 28 درجه بالای صفر و خوزستان با دمای 31 درجه بالای صفر گرم‌ترین استان‌های کشور هستند.

۱۳۹۴/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...