نسخه چاپی

تراكتور در آخرین لحظات فولاد را برد

شاگردان امیر قلعه نویی در آخرین لحظات موفق شدند گل برتری برابر فولاد را به ثمر برسانند و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال تراکتورسازی برابر فولاد خوزستان به برتری ۳ بر ۲ دست پیدا کرد.

ایوب کلانتری(۸) و محمد ایران پوریان(۶۳ - پنالتی)، خالد شفیعی(۹۰) برای تراکتورسازی و ساسان انصاری (۶۶ و ۹۰ - پنالتی) برای فولاد گل زدند.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و فولاد خوزستان با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار شد. شاگردان قلعه نویی در این دیدار از حریف پیش بودند و نیمه اول نمایش بهتری داشتند اما در نیمه دوم این فولاد بود که صاحب توپ و میدان بود و در نهایت توانست یک امتیاز را به خود اختصاص دهد.

درحالی که فولاد در آخرین دقایق موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند اما تراکتورسازی در لحظات وقت تلف شده گل برتری را به ثمر رساند و به سه امتیاز ارزشمند رسید.

در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال سپاهان اصفهان که به مشهد رفته بود برابر سیاه جامگان به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد. موسی اف دقیقه ۹۰ برای سپاهان گل زد.

۱۳۹۴/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...