نسخه چاپی

مصرف بنزین نوروز ۱۰۰ تایی می‌شود

یك مقام مسئول با بیان اینكه اولین جهش مصرف بنزین۲۷اسفند و با آغاز سفرهای نوروزی كلید می‌خورد، گفت: در روزهای پایانی سال احتمال مصرف بیش از۱۰۰ میلیون لیتر بنزین و ثبت ركوردهای جدید وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از «خبرگزاری دانشجو»؛ سیدناصر سجادی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون متوسط مصرف بنزین کشور حدود ۷۰.۶ میلیون لیتر در روز بوده است، گفت: به عبارت دیگر از ابتدای سال‌جاری مصرف این فرآورده نفتی حدود دو درصد و معادل ۱.۵ میلیون لیتر در روز در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.



مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه پیش بینی می شود برای نوروز سال جاری همچون روند مصرف دو سسال گذشته شاد جهش مصرف بنزین در کشور باشیم، تصریح کرد: بر این اساس احتمال جهش مصرف بنزین کشور به بیش از ۱۰۰ میلیون لیتر در روز وجود دارد.



این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی وضعیت تامین، عرضه و توزیع بنزین همزمان با آغاز سفرهای نوروزی مردم مطلوب ارزیابی می‌شود، اظهار داشت: هم اکنون هیچ گونه محدودیت و نگرانی برای تامین بنزین نوروزی مردم وجود ندارد.



وی همچنین با بیان اینکه از ۲۷ اسفند ماه سال‌جاری و همزمان با آغاز موج اول سفرهای نوروزی جهش مصرف بنزین کشور رقم خواهد خورد، تاکید کرد: از این رو آمادگی عرضه و توزیع بیش از ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین حتی در مسیرهای پر رفت و آمد سیاحتی، گردشگرپذیر و زیارتی برای ایام نوروز و روزهای پایانی سال وجود دارد.



سجادی با اشاره به ثبت مصرف بیش از ۱۰۵ میلیون لیتر بنزین در نوروز سال گذشته، یادآور شد: پیش بینی می‌شود برای نوروز سال جاری حتی رکوردهای جدید مصرف رقم بخورد و مردم باید در مصرف این فرآورده نفتی حداکثر صرفه‌جویی را در دستور کار قرار بدهند.



مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه در طول ایام نوروز هم دو پیک مصرف بنزین اتفاق خواهد افتاد، خاطرنشان کرد: قطعا در ۱۲ فروردین ماه سال جاری پیک جدید مصرف بنزین در کشور را شاهد خواهیم بود.

۱۳۹۴/۱۲/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...