نسخه چاپی

تحقق شعار سال در گفتگو با كارشناسان و مسئولین

مردم، همدلی و همزبانی را به خوبی بجا آوردند

عکس خبري -مردم، همدلي و همزباني را به خوبي بجا آوردند

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص تحقق شعار سال گفت: مردم وفاداریشان را اعلام كردند؛ شما دیدید كه در 22 بهمن به بهترین شكل ممكن در عرصه حضور پیدا كردند و در مرحله بعد در انتخابات 7 اسفند بیش از سالهای قبل پای صندوق های رأی حاضر شدند.

ابوالفضل توکلی بینا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص اثرات نامگذاری های سال از سوی رهبر انقلاب گفت: این شعارها موجب ایجاد وحدت بین مردم کشور می شود و در اداره امور کشور اثرگذار است. اگر مردم ما در صحنه ها حضور می یابند و دولت و رهبری را حمایت می کنند یکی از دلایل آن همین شعارها و نامگذاری ها است.

وی در خصوص میزان تحقق شعار «دولت و ملّت، همدلی و همزبانی»، اظهار داشت: مردم وفاداریشان را اعلام کردند؛ شما دیدید که در 22 بهمن به بهترین شکل ممکن در عرصه حضور پیدا کردند و در مرحله بعد در انتخابات 7 اسفند بیش از سالهای قبل پای صندوق های رأی حاضر شدند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: منتها مشکلاتی در کشور داریم که هنوز رفع نشده است؛ از جمله مشکلات اقتصادی، که به نظر می رسد همگونی و هماهنگی در دولت آقای روحانی وجود ندارد و بین رئیس جمهور و برخی وزرا ناهماهنگی وجود دارد و دولت باید بتواند یک هماهنگی بین مجموعه خود ایجاد کند. امّا مردم ما همدلی و همزبانی را خوب بجا آوردند و انصافاً باید از این مردم تمجید و تشکر کرد. با وجود این همه مشکل اقتصادی و فشاری که به مردم وارد می شود، می بینید که هر وقت رهبر عزیزمان اعلام می کنند، چگونه در صحنه ها حاضر می شوند.

توکلی بینا با بیان اینکه بین 70 تا 80 درصد اقتصاد ما دولتی است، تصریح کرد: مادامی که کارها را به مردم واگذار نکنیم مشکلات اقتصادی حل نمی شود. کشور ما کشوری زرخیز است با امکانات فراوان، و دولت باید امور را به مردم واگذار کند و خودش هم ناظر خوبی باشد.

وی با بیان اینکه باید این مسئله را هم مدنظر داشت که دولت از لحاظ مالی در مضیقه قرار دارد و نباید تحت فشار شدید قرار گیرد گفت: یارانه ها نباید به این شکل و به همه دهک ها پرداخت می شد. کسانی که به این یارانه نیاز دارند چند دهک پایین جامعه هستند و نیازی نبود به همه پرداخت شود تا دولت بتواند مقداری مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.

وی در ارزیابی نقدپذیری دولت در سال همدلی و همزبان با مردم گفت: مردم در این زمینه توقع بیشتری از دولت دارند و این مردم هستند که مسئولیت ها را به رئیس جمهور و وزرا داده اند. امام رضوان الله علیه همیشه می فرمودند که این کوخ نشینان بودند که ما را سر کار آوردند.

۱۳۹۴/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...