نسخه چاپی

ایزدخواه در گفت و گو با نما:

واردات روزافزون سم مهلك اقتصاد كشور است

عکس خبري -واردات روزافزون سم مهلک اقتصاد کشور است

كارشناس اقتصادی بابیان مشكلات فعلی اقتصادكشور گفت: واردات بی رویه وضعیت اقتصادی كشور را تشدید می كند

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه اطلاع رسانی نما،روح الله ایزدخواه با اشاره به رکود اقتصادی در داخل کشور اظهار داشت: این رکود، بازارهای شب عید را نیز تحت الشعاع خود قرار داده است و باعث کاهش توان خرید مردم شده است.
ایزدخواه دلیل اصلی رکود اقتصادی را کاهش تولید در کشور بیان نمود و گفت:راهکار از بین بردن این رکود، بالا بردن سطح تولیدات در کشور است.با ایجاد مراکز تولیدی، اشتغال در کشور ایجاد می شود و در نتیجه قدرت خرید مردم بیشتر شده و بازار نیز رونق می گیرد.
وی با اظهار تأسف از نحوه عملکرد دولت در زمینه اقتصادی یادآور شد:با مشاهده عملکردی که دولت تاکنون در زمینه اقتصادی داشته است، به این نتیجه می رسیم که یا دولت نمی خواهد و یا نمی تواند برنامه مشخصی در زمینه تولید داشته باشد.
اینکارشناساقتصادی با تاکید بر تأثیر مخربواردات بر تولیدات داخلی خاطرنشان کرد: ورود واردات،ترمز تولیدات داخلی را زودتر می کشد و متوقف می کند. کشور اکنون به هیچ عنوان، نیازمند واردات نیست. ما ظرفیت های تولید داخلیمان به شدت بالا است.
وی در ادامه افزود: این واردات در واقع وضعیت رکود اقتصادی در کشور را تشدید می کند.واردات روزافزونبرای وضعیت اقتصادی کشور یقینا سم مهلک است.
ایزدخواه با تاکید بر ظرفیت های داخلی کشور گفت:راهکار عبور از این رکود اقتصادی در داخل کشور است نه خارج از کشور و با واردات مختلف.

۱۳۹۴/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...