نسخه چاپی

اوجاقی و ثبت یك ركورد دست نیافتنی در لیگ برتر ووشو

لیگ برتر ووشو باشگاه‌های كشور درحالی عصر پنجشنبه به پایان رسید كه حسین اوجاقی با هدایت پارس جنوبی در راه رسیدن به قهرمانی ركوردی دست نیافتنی را به نام خود ثبت كرد.

به گزارش نما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پارس جنوبی برای دومین دوره متوالی عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر ووشو را کسب کرد. هدایت این تیم برعهده حسین اوجاقی سرگروه سابق و سرمربی فعلی تیم ملی ووشو بود.

اوجاقی با پارس جنوبی در نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر عنوان قهرمانی را کسب کرد. وی در هشت دوره قبلی هم سهمی در قهرمانی ها داشته است. در واقع در هر ۹ دوره برگزاری لیگ برتر ووشو اوجاقی یا به عنوان ورزشکار و یا به عنوان مربی سهیم بوده است.

در شش دوره نخست تیم نفت قهرمانی لیگ برتر ووشو را کسب کرده که در هر شش دوره اوجاقی مربی ، ورزشکار نفت بوده و سهم بسزایی در قهرمانی های نفت داشته است.

هفتمین دوره لیگ برتر ووشو سال ۹۲ برگزار شد که اوجاقی با هدایت تیم پرشین موفق به کسب رتبه نخست و جام قهرمان شد. در همان دوره پارس جنوبی در مکان سوم ایستاد.

در سالهای ۹۳ و ۹۴ نیز هدایت پارس جنوبی بر عهده این مربی با تجربه قرار گرفت و در هر دو دوره نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد تا اوجاقی در ۹ دوره متوالی از سکوی قهرمانی لیگ برتر ووشو بالا برود.

۱۳۹۴/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...