نسخه چاپی

علم‌الهدی: آرزوی دیرینه من در سال های آخر عمرم محقق شد

عکس خبري -علم‌الهدي: آرزوي ديرينه من در سال هاي آخر عمرم محقق شد

امام جمعه مشهد گفت: آرزوی دیرینه من برای همجواری با امام هشتم(ع) در سال‌های آخر عمرم محقق شد.

به گزارش نما؛ آیت‌الله احمد علم‌الهدی در مراسم معارفه تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه غم از دست دادن آیت‌الله واعظ طبسی واقعیت فراموش نشدنی است که همواره ادامه دارد، اظهار کرد: هر زمان در هر جای آستان مقدس امام رضا(ع) قدم می‌گذاریم بر تالم از دست دادن آیت الله واعظ طبسی افزوده می‌شود و هر زمان که به حرم مطهر رضوی می‌نگریم خلاء این خادم با اخلاص حضرت ثامن‌الحجج را حس می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آرزوی دیرینه من برای همجواری با امام هشتم(ع) در سال‌های آخر عمرم محقق شد لذا از عنایت مقام معظم رهبری برای انتصاب به عنوان نمایندگی ولایت فقیه تشکر می‌کنم و عمده تشکر من از ایشان و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی است.

علم الهدی ادامه داد: در واقع بزرگترین عنایت را در حق من انجام دادند و من در همه حال، دعاگو و نایب الزیاره ایشان و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی که مقدمه این اتفاق را فراهم کردند، هستم.

وی با اشاره به سوابق حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: در بحران استان سمنان و عملیات مرصاد که در دوران امام (ره) رقم خورد وی با توجه به اینکه در سنین جوانی به سر می‌برد توانست این بحران‌ها را مدیریت کند.

۱۳۹۴/۱۲/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...