نسخه چاپی

"آقای مشایی به اطرافیانت اعتنا نكن"

سایت موسسه ایران از قول محمدعلی كشاورز به تعریف و تمجید از اسفندیار مشایی پرداخت.

به گزارش جهان، در ادامه فعالیت های تبلیغی برای نامزد مورد نظر جریان انحرافی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم،‌ رسانه دولتی تحت نظارت علی اکبر جوانفکر به سراغ محمدعلی کشاورز، بازیگر سینما و تلویزیون رفت و از قول وی نوشت: مهندس مشایی از دوستان خوب من است و از آدمهای فرهیخته این مملکت هستند خیلی کم پیدا می شود که این چنین آدمهایی پیدا شوند. مهندس آدمی پاک، صاف و بی آلایش است که فقط برای مملکتش زحمت می کشد این خیلی ارزش دارد و اکثر مردم هم فهمیده اند و می دانند که مهندس مشایی از جان و دل برای مملکت ایران زحمت می کشد البته خیلی ها هم هستند که نمی فهمند و یا می فهمند و تخریب می کنند.

در ادامه گزارش سایت موسسه ایران آمده است: مسئله این است اینها حسادت است و این حسادت ها در درجه اول باعث زحمت خودشان می شود و گرنه برای این آدم هیچ خطری ایجاد نمی شود این آدم پاک، بی آلایش و به معنای واقعی یک مسلمان ایرانی است. این خیلی ارزش دارد مهندس کسی است که طی این مدت که کار کرده است صنار سه شاهی هم برای خودش برنداشته است در خانه اجاره ای زندگی می کند.

این سایت از قول کشاورز آورده است که "این مرد مردی است که واقعا فرهیخته است مردمش را دوست دارد، مملکتش را دوست دارد، مذهبش را دوست دارد، پاک بی آلایش و کوچکترین نقطه ضعفی در زندگی اش نیست ... من از همین تریبون به مهندس می گویم آقا به کسانی که اطرافت هستند و بدگویی می کنند اعتنا نکن راه درستی که می روی برو و به تهمت های دیگران گوش نکن چون ما عادت داریم که تهمت بزنیم."

برخی محافل سیاسی از مشایی به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات آتی نام می برند.

۱۳۹۱/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...