نسخه چاپی

"تام هنكس " با شتر، بیابان و چادر در عربستان!

شماری از كاربران سعودی در شبكه های اجتماعی به جدیدترین فیلم آمریكایی با بازی " تام هنكس " و معرفی چهره عربستان سعودی اعتراض كردند.

به گزارش نما به نقل از العالم، شماری از کاربران عربستانی در شبکه های اجتماعی به شدت به هنکس حمله کردند، چرا که او نقش اول فیلمی را بازی کرد که در آن عربستان به عنوان کشوری واپسگرا و عقب مانده به تصویر کشیده است که هیچ چیزی جز بیابان، شتر و چادر در آن دیده نمی شود.
پایگاه اینترنتی آمریکایی «ووکاتیو» (Vukatev) اعلام کرد شماری از کاربران عربستانی پس از مشاهده بخش های تبلیغاتی فیلم به مخالفت با آن برخاسته اند.
«یک هولوگرام برای پادشاه» ماه آینده به نمایش درمی آید. داستان و حوادث این فیلم درعربستان سعودی اتفاق می‌افتد و کاراکتر اصلی آن نیز آلن کلای است که نقش او را تام هنکس هنرپیشه آمریکایی بازی می کند.
این فیلم براساس رمانی از " دیو اگرز" به کارگردانی تام تیکور و بازی " تام هنکس " ساخته شده است.هنکس در«هولوگرامی برای پادشاه» در نقش یک فروشنده پریشان و ناامید آمریکایی ظاهر می‌شود که مدت‌زمانی طولانی انتظار می‌کشد تا یک میلیاردر عرب را ملاقات کند.
"آلن کلای " یک تاجر است که سخت در تلاش است کسب و کار خوبی را درعربستان سعودی به راه بیندازد. او پس از شکست‌های سخت اقتصادی درآمریکا، راهی عربستان شده تا تکنولوژی هولوگرام را به یکی از شاهزادگان بفروشد، اما تلاش های او به علت بوروکراسی اداری و کوتاهی مسئولان این کشور در انجام وظایفشان به نتیجه نمی رسد.
عربستانی ها که ظاهرا کارگردان این فیلم را نادیده گرفته اند، اعلام می کنند این فیلم آکنده از یاوه گویی و لکه ننگی برای تام هنکس است.
یکی از کاربران عربستانی در این خصوص نوشت: خدا هالیوود را لعنت کند. آیا عربستان این است؟ همه جای آن درفیلم بیایان و شتر و سرزمینی عقب مانده است. عربستان کاملا با تصاویر این فیلم متفاوت است. آنچه در فیلم نشان داده می شود گویا عصر حجر است.

۱۳۹۴/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...