نسخه چاپی

رژیم صهیونیستی دو هزار تروریست را مداوا كرده است

ارتش اسرائیل از درمان دستكم ۲ هزار نفر از تروریست‌های مجروح سوری در سرزمین‌های اشغالی خبر داده است.

به گزارش نما پایگاه خبری المصدر گزارش داد «بهاء علیان» معاون فرمانده لشکر جولان ارتش اسرائیل با پناهنده خواندن این افراد، مدعی شد: اسرائیل بعد از اطمینان یافتن از هویت این افراد براساس وظیفه انسانی به معالجه آنان می‌پردازد.

ادعاهای این افسر ارشد اسرائیلی در حالی مطرح شد که «جی‌کی سیمونز» خبرنگار پایگاه خبری انگلیسی میل آنلاین، چند روز پیش با انتشار گزارشی از مداوای تروریست‌های مجروح که علیه دولت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه مبارزه می‌کنند، در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وی در این گزارش از هزینه ۵۰ میلیون شکلی (نزدیک به ۱۳ میلیون دلار) مداوای این مجروحان خبر داد.

منابع فلسطینی می‌گویند تروریست‌ها پس از آنکه در سرزمین‌های اشغالی مداوا می‌شوند، با خودروهایی که در مرز سوریه مستقر شده‌اند، به میدان نبرد باز می‌گردند.

نشریه دیلی میل در تاریخ ۱۷ آذر نیز ویدئویی منتشر کرد که در آن نظامیان اسرائیلی را در حال مداوای یک تروریست تکفیری در بلندی‌های جولان نشان می‌دهد.

در این فیلم دیده می‌شود که گروهی از نظامیان اسرائیلی از مرز بلندی‌های جولان وارد خاک سوریه می‌شوند و تروریست مجروح را به داخل بخش اشغالی جولان انتقال می‌دهند و پس از انجام درمان‌های اولیه، او را به داخل آمبولانس منتقل می‌کنند.

اسرائیل در چند سال گذشته به مداوای تروریست‌های سوری پرداخته است. رژیم تل آویو علاوه بر کمک پزشکی به تروریست‌های معارض دولت سوریه، آنان را مورد حمایت نظامی و تدارکاتی نیز قرار می‌دهد.

سوریه از سال ۲۰۱۱ صحنه ناآرامی‌های مرگبار است. در این ناآرامی‌ها تاکنون صد‌ها هزار نفر کشته و میلیون‌ها تن بی‌خانمان شده‌اند.

منبع: ابنا

۱۳۹۴/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...