نسخه چاپی

تازه ترین تهدید سعودی‌ها علیه فوتبال ایران

فدراسیون فوتبال عربستان بار دیگر در اظهارنظری مغرضانه اظهار داشت كه اگر گزارش‌های ماموران امنیتی به نفع ایران هم باشد اهمیتی نمی‌دهند و به ایران نمی‌آیند!

به گزارش نما به نقل از فارس، دو روز مانده به رای نهایی AFC درباره اختلافات فوتبالی ایران و عربستان بار دیگر فدراسیون فوتبال سعودی تهدیدهای مغرضانه خود را انجام داد و اظهاراتی عجیب درباره گزارش ماموران امنیتی ارائه داد و اعلام کرد که به گزارش آنها اهمیتی نمی‌دهند و هرگز به ایران نمی‌آیند.

یک مسئول فدراسیون عربستان که نخواست اسمش فاش شود در مصاحبه با روزنامه الریاضیه گفت: ما منتظر رای نهایی AFC هستیم تا بازی‌ها در کشور سوم برگزار کنیم. زیرا این تصمیم AFC مربوط به روابط سیاسی دو کشور بود که تا الان به روال عادی خود برنگشته است در نتیجه انتقال بازی‌ها به کشور سوم قطعی است.

وی افزود: ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتماد داریم که این حکم را اجرا کند و بازی‌های ما را به کشور سوم همچنان که پیش از این پیشنهاد داده بودیم در دوحه یا دبی برگزار کند. تمام باشگاه‌های عربستان هزگز حاضر نمی‌شوند در ایران بازی می‌کنند حتی در مراحل بالا هم اگر مقابل تیم‌های ایران قرار بگیرند به هیچ وجه در ایران بازی نمی‌کنند.

این مسئول در پایان درباره اینکه اگر گزارش‌های ماموران امنیتی که در هفته اخیر از ایران بازدید داشتند به نفع ایران باشد، گفت: گزارش‌های ماموران امنیتی هر چه که باشد برای ما اهمیتی ندارد و ما هرگز در ایران بازی نمی‌کنیم. زیرا شرط بازی ما در ایران بازگشت روابط سیاسی به روال عادی بود که این اتفاق نیافتاد. امیدواریم AFC شرایط سیاسی دو کشور را در نظر بگیرد و دبی یا دوحه را به عنوان میزبان بازی‌ها انتخاب کند.

این مسئول فدراسیون عربستان اظهار داشت که رای نهایی AFC که قرار است سه‌شنبه در کوالالامپور صادر شود بدون حضور مسئولان دو کشور صادر می‌شود.

این اولین تهدید فدراسیون سعودی نیست زیرا آنها بار و بارها پیش از این این اقدام را انجام دادند تا بر روی رای AFC تاثیر بگذارند.

۱۳۹۴/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...