نسخه چاپی

آرسنال هم از جام حذفی كنار رفت

توپچی‌های لندن با قبول شكست خانگی برابر تیم چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر در مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، حذف شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در سومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس (FA Cup)، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان واتفورد بود و برابر این تیم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

اودیون ایگالو در دقیقه 50 و آدلین گوئدیورا در دقیقه 63 گل‌های این بازی را برای واتفورد به ثمر رساندند. دنی ولبک سه دقیقه به پایان کار با پاسی زیبا از مسعود اوزیل یکی از گل‌های خورده را برای آرسنال جبران کرد اما این گل برای فرار توپچی‌ها از شکست خانگی کافی نبود. ولبک در دقایق پایانی موقعیت‌های خوبی برای زدن گل دوم خود داشت و حتی یکی از آنها را مقابل دروازه خالی واتفورد از دست داد. در نهایت نتیجه‌ای غیرمنتظره برای بازی رقم خورد که آرسنالی‌ها را در راه دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در جام حذفی انگلیس ناکام گذاشت.

به این ترتیب پرافتخارترین تیم جام حذفی انگلیس که دو سال فصل اخیر قهرمان این تورنمنت شده بود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و فرصت بازی در ورزشگاه ومبلی لندن (در مرحله نیمه نهایی) را از دست داد.

در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، امشب از ساعت 19:30 به وقت تهران، منچستریونایتد میزبان وستهام خواهد بود.

پیش از این صعود تیم‌های کریستال پالاس و اورتون به مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، قطعی شده بود.

۱۳۹۴/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...