نسخه چاپی

خرازی: اصلاحات نیازمند یك گفتمان است

رئیس شورای مركزی حزب ندای ایرانیان گفت: اصولگرایان واقعیت كشور هستند و كسانی كه كف رای آنها یك میلیون نفر است، ما نمی‌توانیم آنها را با نگاه حذفی ببینیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان عصر امروز(دوشنبه) در همایش ندای امید که در تالار پیامبر اعظم(ص) وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت‌های مجلس آینده احترام به حقوق انسان و پاسداری از کرامت آن است.

وی ادامه داد: چگونه برخی به خود اجازه می‌دهند که با دین و ایمان مردم بازی کنند، این انتخابات مشت محکمی به دهان افرادی زد که فکر می‌کردند می‌توانند در رای مردم تصرف کنند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در ادامه مهمترین بخش هویت فردی هر جامعه را استقلال دانست و گفت: انتخابات هفتم اسفند حرکتی عظیم و بزرگ بود و دست‌های عظیمی را برای اصلاح‌طلبان، حاکمیت، دولت و مردم جامعه داشت.

خرازی افزود: این انتخابات برای مردم این درس را داشت که مردم می‌توانند با رای خود یک سیل عظیم ایجاد کنند، برای اصلاح‌طلبان این پیام را داشت که اگر با گذشت و ایثار و همت به صحنه سیاسی بیایند می‌توانند بزرگی و شکوه را خلق کنند. برای دولت هم این پیام را داشت که ما همه کار کردیم و امروز نوبت شما است که به مسائل جامعه توجه و در جهت حل آنها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: نمی‌توان با مسائل جامعه و مردم سرسری برخورد کرد، همانگونه که در همه ابعاد جامعه باید تحول ایجاد کنیم و دولت نیز باید به جوانان متمسک شود.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: اگر در دوران دفاع مقدس و سازندگی کارهای بزرگی صورت گرفت، نقش بی‌بدیل و اسطوره‌وار جوانان آن روز بود که بیشترین نقش‌آفرینی را داشتند.

خرازی تصریح کرد: جوانان فقط برای پای صندوق‌های رای و پوستر چسباندن در ایام انتخابات نیستند، قطعا جوانان امروز از کسانی که امروز در دولت هستند بیشتر متوجه می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتظارات مردم از نمایندگان اشاره کرد و گفت: از نمایندگان مجلس این انتظار می‌رود که به خود نرسند بلکه به فکر گرفتاری‌های مردم باشند. متاسفانه توسعه ما به گونه‌ای آغاز شده که نتوانسته و نمی‌تواند درد بی‌درمان جامعه را علاج کند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان به نقش احزاب در برطرف کردن مشکلات جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: به اتاق‌های فکری نیاز است و احزاب می‌توانند در این اتاق‌های فکر مجلس به عنوان نهاد قانونگذاری حضور داشته باشند و به درد مردم رسیدگی کنند، اگر تصور کنید که احزاب فقط برای کار سیاسی آمده‌اند اشتباه بزرگی است، آنها می‌توانند اتاق و محفل اندیشه شوند که از آن بلوغ فکری در جامعه پدیدار می‌شود که در جهت حل مشکلات مردم و جامعه گام‌های بزرگ و موثری بر می‌دارند.

وی با اشاره به تایید اصولگرایان نیز تصریح کرد: باید بپذیری و بیاموزیم که جریان فکری اصولگرایان واقعیت این کشور هستند، کسانی که کف رای آنها یک میلیون نفر است کار را برای ما دشوار می‌کند و ما نمی‌توانیم با نگاه حذفی به آن بنگریم، بلکه باید یک گفتمان تعریف کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: اصلاحات نیازمند گفتمان و یک نقشه راه جدید است که در این گفتمان راه، از اصلاح‌طلب تا اصولگرا بتوانند در کنار هم اراده مشترکی ایجاد کنند که این عقل جمعی سرچشمه رستگاری ملت ایران شود و تنها راه ما تعریف این گفتمان جدید، استفاده از قواعد، ایده‌ها و آرمان‌های یکدیگر است.

۱۳۹۴/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...