نسخه چاپی

ماجرای تذكر حسینیان به تابش و محجوب

رفتارهای مجلس ششم نباید تكرار شود

در پی مصاحبه ساختار شكنانه یك منتخب اصلاح طلب مجلس دهم، روح اله حسینیان به تابش و محجوب گله كرد و گفت كه قرار نیست تا اصلاح طلبان اظهارات ساختار شكنانه داشته و رفتارهای مجلس ششم را تكرار كنند.

به گزارش نما در راهروهای مجلس شنیده شده که روح اله حسینیان نماینده اصولگرای تهران به خاطر اظهارات ساختار شکنانه پروانه سلحشوری منتخب اصلاح طلب مردم تهران در مجلس دهم، به محمدرضا تابش نماینده اردکان و علیرضا محجوب نماینده تهران گله کرد و گفت که قرار نیست تا اصلاح طلبان اظهارات ساختار شکنانه داشته باشند و رفتارهای مجلس ششم را تکرار کنند.



به گزارش افکارنیوز،پروانه سلحشوری منتخب اصلاح طلب مردم تهران در مجلس دهم، 2 روز بعد از انتخابات هفتم اسفند و اعلام نتایج انتخابات در گفتگو با خبرنگار روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا بر خلاف آموزه های اسلامی و قانون گفت: انتخاب حجاب و پوشش را امری شخصی می دانم (نه یک امر اجباری) حق انتخاب پوشش یک حق ابتدایی برای زنان است و زمان خیلی چیزها را تغییر خواهد داد.

این سخنان وی بازتاب گسترده ای داشت.

بعد از انتشار این مطالب و اطلاع نمایندگان مجلس از این اظهارات، روح اله حسینیان نماینده اصولگرای تهران نسبت به آن واکنش نشان داد.

حسینیان وقتی محمدرضا تابش نماینده اردکان و علیرضا محجوب نماینده تهران را در صحن مجلس می بیند نسبت به بیان این اظهارات، به آنها گله می کند.

بر اساس اطلاع خبرنگار ما، ظاهرا تابش و محجوب تماسهای تلفنی برقرار و بعد به حسینیان مراجعه می کنند و می گویند سلحشوری این اظهارات را تکذیب می کند.

در همین راستا سلحشوری در دهم اسفند در مصاحبه ای ضمن عذر خواهی اعلام کرد بنده به عنوان یک زن مسلمان، پوشیدن چادر را مصداق بارز رعایت حجاب می دانم. حال ممکن است برخی ها پوشیدن مانتو و روسری را در رعایت این اصل، کافی بدانند. این، همان اختلاف سلایقی است که ممکن است وجود داشته باشد اما در اصل رعایت حجاب هیچ تشکیکی نمی توان و نباید داشت.

وی گفت: آنچه که منتشر شده تنها بخشی اندک از گفتگوی بنده با خبرنگار مذکور بود.

۱۳۹۴/۱۲/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...