نسخه چاپی

تحقق شعار سال در گفتگو با كارشناسان و مسئولین

مردم برخلاف دولت، شعار سال را عملاً محقق كردند

عکس خبري -مردم برخلاف دولت، شعار سال را عملاً محقق کردند

نماینده تهران یكی از علل عدم تحقق شعار سال را، پرداختن بیش از حد دولت به مسائل سیاسی عنوان كرد و افزود: دولت بیش از حد موضوع برجام را بزرگ كرد و همچنین وقت زیادی را صرف مسائل انتخاباتی كرد؛ در عوض به مسائل مهمّی چون اقتصاد مقاومتی به اندازه موضوعات یاد شده توجه نكرد.

محمّد کوثری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص میزان تحقق شعار سال 94 از سوی مسئولین و مردم گفت: طرح این شعار از سوی مقام معظم رهبری، ابعاد مختلفی دارد امّا مهمّ ترین بعد آن این بود که در درجه اوّل، بین دولت و مردم فاصله نیفتد؛ چون دولت ازآن مردم است و مردم به دولت رأی داده اند تا بتواند مشکلاتشاش را حل کند.
وی با بیان اینکه انتظار می رفت که تحقق این شعار، بیشتر از سوی دولت انجام بگیرد اظهار داشت: در حرف و شعار، شاید این شعار تحقق یافته باشد ولی در عمل باید گفت که تحقق پیدا نکرده است و مردم مخصوصاً طبقات مستضعف جامعه تحت فشار مشکلات معیشتی هستند، و دولت نتوانسته کار خاصی انجام بدهد که جا دارد برای این موضوع چاره ای بیاندیشد.
نماینده تهران ادامه داد: ممکن است دولت این برداشت را داشته باشد که همینکه مردم پای صندوق های رأی آمدند و در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند این به معنای تحقق شعار سال است؛ درست است که مردم آمدند، امّا باید ببینیم آن کسانی که در این عرصه ها به صحنه نیامدند، دلیلشان چه بوده است. دلیل عمده این موضوع، به همین وضعیت اقتصادی و اشتغال بر می گردد. بالاخره مردم به دنبال کار برای جوانانشان هستند، همینطور موضوع خروج از رکود و سایر مشکلات دیگر. بنابراین دولت در این مسائل نتوانسته پاسخگوی مردم باشد، ولی مردم حقیقتاً تا حد بسیار زیادی این شعار راعملیاتی کردند و اینگونه نبوده که صرفاً در حد حرف و شعار باشد.
وی یکی از علل عدم تحقق شعار سال را، پرداختن بیش از حد دولت به مسائل سیاسی عنوان کرد و افزود: دولت بیش از حد موضوع برجام را بزرگ کرد و همچنین وقت زیادی را صرف مسائل انتخاباتی کرد؛ در عوض به مسائل مهمّی چون اقتصاد مقاومتی به اندازه موضوعات یاد شده توجه نکرد.



۱۳۹۴/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...