نسخه چاپی

رحماندوستدر گفتگو با نما:

شعار سال، تأثیر خودش را گذاشت و تا حدودی محقق شد

عکس خبري -شعار سال، تأثير خودش را گذاشت و تا حدودي محقق شد

نماینده تهران در خصوص تحقق شعار سال 94 گفت: می توانم بگویم كه این شعار تأثیر خودش را گذاشت و مسئولین هم سعی كردند كه این شعار محقق بشود. لذا می توان گفت كه تا حدودی شاهد محقق شدن این شعار بودیم.

مجتبی رحماندوست در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، درخصوص میزان تحقق شعار «دولت و ملّت، همدلی و همزبانی» گفت: نه می توان گفت که این شعار به طور کامل محقق نشده است و نه می توان گفت که به طور صد درصد محقق شده است. می توانیم بگوییم که این شعار تحقق نسبی پیدا کرده است.
وی افزود: درواقع در سالی که گذشت، ما شاهد جنگ و دعوا یا جدل بین مسئولان کشور نبودیم و اینگونه نبود که مثلا سر یک موضوع، کشمکشی پیش بیاید و به عنوان عاملی برای یک تفرقه اجتماعی قرار بگیرد و فضای جامعه را متأثر بکند. نه اینکه بگوییم که همه چیز همدلانه و همزبانانه پیش رفت و هرچه مسئولین گفتند همان شد، نه اینگونه نبود؛ ولی می توانم بگویم که این شعار تأثیر خودش را گذاشت و مسئولین هم سعی کردند که این شعار محقق بشود. لذا می توان گفت که تا حدودی شاهد محقق شدن این شعار بودیم.
نماینده تهران در خصوص نقدپذیری دولت در سال 94 گفت: ما انتظار داشتیم که نقدپذیری دولت بیشتر باشد. گاهی اوقات، عکس العمل هایی از دولت شاهد بودیم، که جا داشت متعادل تر باشد، تا عاملی برای آرامش بیشتر مردم قرار می گرفت و باعث بیشتر شدن همدلی و همزمانی میشد.

۱۳۹۴/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...