نسخه چاپی

آخرین جلسه هیات رییسه فدراسیون جودو و كوراش

خدابخش: وظیفه ام دفاع از حق و حقوق جودو است

آخرین جلسه هیات رییسه فدراسیون جودو و كوراش برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از برنا در آخرین نشست هیات رییسه فدراسیون جودو و کوراش با حضور تمام اعضا و به ریاست رشید خدابخش برگزار شد. آقایان محمد درخشان – علیرضا امینی – آرش میراسماعیلی – محمد بلوطی – محمدتقی عصار – غلامحسین علمی – محمدرضا نصیری نژاد و خانم صدیقه کعبی زاده از دیگر اعضای حاضر در نشست هیات رییسه فدراسیون جودو بودند.

در ابتدا سرپرست فدراسیون با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده طی هفته های اخیر به آینده جودو و کوراش پرداخت و گفت: خوشحالم که با وحدت و یکدلی که در خانواده جودو با حضور بزرگان این رشته به وجود آمده اکنون وضعیت جودو در نگرش و دیدگاه مدیران ارشد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین جامعه بسیار مثبت و روشن شده است و جامعه جودو نیز به این باور رسیده که کاندیدای کسب مدال در کنار سایر رشته های مدعی کسب مدال در المپیک ریو باشد.

خدابخش افزود: البته کار بسیار سخت و دشواری را برای جا افتادن این موضوع داشتیم اما با تلاش های بی وقفه ایی که صورت گرفت و حضور موفقیت آمیز جودوکاران ما در تورنمنت های اخیر و کسب سهمیه باعث تغییر نگرش کمیته ملی المپیک به جودو شد و اکنون ما فضا را در مسیری قرار داده ایم که جامعه از جودو متوقع شده و این توقع هم بجا و به درستی به وجود آمده است.

سرپرست فدراسیون با تاکید براین نکته که بنده به سهم خودم سعی کردم نزد مسئولین کمیته ملی المپیک هزینه کنم و قول مدال بدهم تا به این باور برسند، افزود: تلاش های بنده براین مبنا بود که به ایشان این تضمین را بدهم تا فدراسیون جودو را در سبد مدال بگیران یا شانس مدال المپیک قرار بدهند و البته زحمات همه خانواده جودو و جودو کاران را بنده نمایندگی می کنم و وظیفه خود می دانم از حق و حقوق ایشان دفاع کنم.

خدابخش با تاکید بر این نکته که اهداف و برنامه ریزی هایی که بنده دارم با این اندیشه است که تمام وجود و تجربیاتم را برای اهداف روبه رشد جودو بگذارم، افزود: نمی خواهم تصور شود که فدراسیون هم برنامه هایش کوتاه مدت و موقتی است بلکه عمقی و هدفدار حرکت می کنیم تا انشالله اثر خوبی از خود در این رشته ورزشی برجای بگذاریم.

وی به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان اشاره کرد و گفت: با نظر کادر فنی، جودوکاران ما در هردو بخش بانوان و آقایان در مسابقات آسیایی حضور پیدا می کنند و حضور جودوکاران جوان در کنار امیدها و باتجربه ها در این مسابقات بیانگر هدف گذاری کوتاه مدت و دراز مدت ما برای جودو می باشد.

وی در پایان با تقدیر از زحمات و همفکری اعضای هیات رییسه گفت: انشالله سال 95 سال بسیار خوبی برای جودو باشد و من خیلی امیدوارم با این اتحاد یکدلی که در خانواده جودو به وجود آمده سال آینده نقطه عطفی در جودوی ایران باشد تا هم در توسعه همگانی و کمی و هم در بحث قهرمانی و کسب مدال بتوانیم موفقیت های خوبی را نصیب جودوی کشورمان کنیم.

۱۳۹۴/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...