نسخه چاپی

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما :

رفع مشكلات اقتصادی كشور فصل مشترك، همزبانی و همدلی مسئولین است

عکس خبري -رفع مشکلات اقتصادي کشور فصل مشترک، همزباني و همدلي مسئولين  است

مشكلات اقتصادی ، معیشتی و اشتغال یكی از دغدغه های اساسی كشور است . لذا حل این مشكلات می تواند فصل مشتركی برای ایجاد همدلی و همزبانی بین مسئولین باشد تا بتوانند در سایه این همدلی و همزبانی مشكلات را حل كنند.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در نهمین مجلس شورای اسلامی در بیان میزان تحقق شعار همدلی و همزبانی به خبرنگار نما اظهار داشت: سال 95 که به نام سال همدلی و همزبانی نام گذاري شده بود، به نظر من در خیلی از مسائل هم دولت و هم مجلس صبوری کردند. در بحث برجام مجلس توانست با ارائه طرح و به نتیجه رسیدن این پروژه کمک کند. در این پایان سال مسئولین باید بدانند که این پیام دارای یک محتوی عمیق است که باید در همه موضوعات رعایت شود. بنابراین دولتمردان و مجلس و تمام دلسوزان نظام باید با همزبانی و همدلی در راستای تحقق اهداف بزرگ نظام حرکت کنند.
وی افزود: ملت بزرگ ایران همدلی و همزبانی، خود را بارها با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، انتخابات و تمامی عرصه های حساس کشور به منصه حضور رسیده است . لذا معتقدم اگر اختلافی بین مسئولین و منتقدین وجود دارد با همدلی و همزبانی آن را رفع کنند و با محوریت ولایت و حفظ منافع ملی حرکت خود را ادامه دهند.
کوچکی نژاد با اشاره به مشکلات اقتصادی که گریبان گیر کشور است، خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی ، معیشتی و اشتغال یکی از دغدغه های اساسی کشور است . لذا حل این مشکلات می تواند فصل مشترکی برای ایجاد همدلی و همزبانی بین مسئولین باشد تا بتوانند در سایه این همدلی و همزبانی مشکلات را حل کنند.

۱۳۹۴/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...