نسخه چاپی

"طرح تشدید بازرسی صنفی شب عید" امسال اجرا نمی‌شود

رئیس اتاق اصناف ایران با صدور بخشنامه ای به روسای اتاق اصناف سراسر كشور گفت: امسال ضرورت اجرای طرح تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی وجود ندارد و بازرسی ها طبق روال ماه های گذشته با اولویت قراردادن رسیدگی به شكایت مردمی انجام می‌شود.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران با صدور بخشنامه ای به روسای اتاق اصناف سراسر کشور اظهار کرد: با توجه به وفور کالاهای اساسی و مایحتاج مصرفی مورد نیاز عموم و به منظور جلوگیری از التهاب و ایجاد بستر امن برای مردم و مصرف کنندگان امسال ضرورت اجرای طرح تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی وجود ندارد.

در ادامه بخشنامه صادر شده از سوی رئیس اتاق اصناف ایران به روسای اتاق های اصناف سراسر کشور آمده است؛ بازرسی ها همچنان طبق روال ماه های گذشته با اولویت قراردادن رسیدگی به شکایات مردمی از واحدهای صنفی، با محوریت و اعلام نظر کارشناسان اتحادیه و در حوزه کالاهای اساسی و مواد غذایی صورت می گیرد.

رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: اتاق های اصناف با مدنظر قراردادن مفاد این بخشنامه، کنترل های لازم را اعمال و در صورت بروز هر گونه تخلف برابر مقررات قانون نظام صنفی اقدام نمایند.

بر پایه این بخشنامه، برگزاری گشت های مشترک بازرسی فقط با درخواست روسای اتاق های اصناف با همکاری دستگاه های مسئول صورت خواهد گرفت.

۱۳۹۴/۱۲/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...