نسخه چاپی

سال قبل اشتباهات داوری قهرمانی را از ما گرفت

عکس خبري -سال قبل اشتباهات داوري قهرماني را از ما گرفت

بازیكن تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: سال پیش اشتباهات داوری قهرمانی از ما گرفت.

فرزاد حاتمي در گفت و گو با فارس در مورد اينکه چرا تراکتورسازي نتوانسته نتيجه دلخواه خود را کسب کند، اظهار داشت: اوليويرا اولين بار است که وارد فوتبال ايران شده و هنوز با شرايط تطبيق پيدا نکرده است. در فصل جديد نيز چند هافبک و مهاجم جديد به تيم اضافه شده اند و آنها هم هماهنگ نشده اند.

وي افزود: قبل از مسابقات فقط دو بازي تدارکاتي در ترکيه برگزار کرديم و سومين بازي ما اولين مسابقه ليگ برتر بود. اين شرايط براي مربي که هيچ شناختي از وضعيت تيم ندارد سخت است.

اين بازيکن در خصوص اينکه اوليويرا آيا مربي سخت گيري است و تراکتورسازي با فصل گذشته چه فرق هايي دارد، گفت: اوليويرا اصلا سخت گيري نمي کند و دوست دارد با بازيکنان به صورت دوستانه برخورد کند. سيستم قلعه نويي خاص بود و خيلي متفاوت تر از اوليويرا بود اما اين مسائل ربطي به نتيجه گرفتن ندارد.

حاتمي در مورد اينکه کميته داوران اعلام کرده پنالتي تراکتورسازي درست نبوده گفت: اشتباهات داوري يک روز به ضرر است و يک روز به نفع. سال گذشته همين اشتباهات داوري قهرماني را از تراکتورسازي گرفت. قبول دارم تراکتورسازي در اين سه هفته زيبا بازي نکرده و در هر مسابقه با يک سيستم متفاوت رفته و اين به دليل عدم شناخت از ترکيب است اما هنوز زمان داريم و مطمئن باشيد از دو سه هفته ديگر تراکتورسازي متفاوت مي شود.

۱۳۹۱/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...