نسخه چاپی

حمایت رئیس جمهور از كروش در حضور منتقدان

حسن روحانی امروز در جمع اهالی ورزش از كارلوس كروش حمایت كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران امروز در مراسم تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران گفت: «گاهی با یک تیم معمولی بازی می‌کنیم و گاهی با تیم‌های بزرگی مثل برزیل و آرژانتین و اگر در بازی با این تیم‌ها برنده هم نشویم بازی خوب به اندازه برنده شدن در جامعه تاثیر می‌گذارد، اما وقتی با ۶ تیم قوی دنیا بازی می‌کنیم کار ما بسیار سخت است و کار وقتی سخت‌تر می‌شود که این تیم‌ها بازیکنان‌شان را با هم ترکیب می‌کنند و از میان خود بهترین‌ها را بر می‌گزینند. شما وقتی به عنوان کشور ایران به مقابله با آن‌ها می‌روید و پیروز می‌شوید برای ملت خود غرور می‌آفرینید، اما وقتی کسی برای این موفقیت کف نمی‌زند شما چه لقبی به او می‌دهید؛ یا وقتی گروه یا جناحی پیدا می‌شود که در برابر این پیروزی، لبخند را در چهره او و کف محکم در دست‌های او نمی‌بینید. گاهی هم کفی زده می‌شود، ولی گفته می‌شود ای بابا، این همه تلاش کردیم سه گل زدیم ولی یک گل هم خوردیم.»

این سخنان رئیس جمهور در حالی بود که در آن جمع، محمود گودرزی وزیر ورزش هم حضور داشت. با این حساب حسن روحانی در حضور وزیر ورزش از کارلوس کروش حمایت کرد تا باری دیگر ثابت کند که از عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال راضی است.

روحانی پیش از این یک بار هم لباس تیم ملی را پوشید و عکسی از خود در حال تماشای فوتبال منتشر کرد که نشان می داد او حامی فوتبال است و به این رشته ورزشی اهمیتی ویژه می دهد. حالا او با سخنان جدید خود باری دیگر از فوتبال و سرمربی تیم ملی ایران حمایت کرده است.

حسن روحانی در حالی خوب بازی کردن مقابل آرژانتین را تاثیر گذار دانسته که پیش از این بعضی از مسئولان ورزش کشور گفته بودند نباید برای باختن به آرژانتین جشن گرفت.

۱۳۹۴/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...