نسخه چاپی

كوكو: تلخی این شكست زود فراموش نمی‌شود

سرمربی آیندهوون پس از شكست برابر اتلتیكو مادرید تاكید كرد تلخی این شكست به زودی فراموش نخواهد شد.

به گزارش نما به نقل از رویترز، آیندهوون تا رقم زدن یک شگفتی بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا تنها به کمی شانس نیاز داشت. این تیم توانست در وقت های اصلی و اضافی اتلتیکو مادرید را با تساوی بدون گل متوقف کند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود اما شانس با شاگردان فیلیپ کوکو یار نبود و آنها در نهایت بازی را واگذار کردند تا شب بسیار تلخی را در ویسنته کالدرون تجربه کنند.

طبیعی است کوکو از این شکست تلخ تیمش بسیار ناراحت باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: تا رسیدن به افتخاری بزرگ، تنها کمی فاصله داشتیم. متاسفانه بخت با ما یار نبود و در نهایت بازی را واگذار کردیم. همه تیم ناراحت هستیم و احساس بدی داریم. شایسته صعود به دور بعد بودیم و الان شرایط روحی خوبی نداریم. چنین حذف شدنی بسیار تلخ است.

او ادامه داد: بر این باورم که آیندهوون از همه نظر بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما همیشه برای پیروز شدن، تنها بازی خوب کافی نیست و باید شانس هم داشت. در کارهای دفاعی بسیار خوب ظاهر شدیم. اجازه ندادیم اتلتیکو مادرید فرصت های زیادی را روی دروازه ما خلق کند. آنها تنها یک فرصت گلزنی داشتند. بسیار منظم و حساب شده بازی کردیم.

سرمربی آیندهوون در پایان سخنان خود اضافه کرد: باید بگویم از عملکرد شاگردانم در هر دو دیدار رفت و برگشت راضی هستم. عملکرد خوبی برابر اتلتیکو مادرید داشتیم. حذف تلخی بود و بدون شک، طعم تلخ آنها به این زودی فراموش نمی شود. اگر دروازه‌بان ما بهتر ظاهر می شد، الان به دور بعد راه پیدا کرده بودیم.

۱۳۹۴/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...