نسخه چاپی

علایم سرطان در دست ها

اولین نشانه‌ها می‌تواند به صورت سفت شدن یا پینه بستن دست‌ها و یا در قالب تورم و یا ترك بر روی دست بوجود آید. متاسفانه این علائم و نشانه‌ها در بیشتر موارد نادیده گرفته می‌شود و افراد با مشاهده آن‌ها به پزشك مراجعه نمی‌كنند.

به گزارش نما علایم سرطان در دست هاتحقیقات نشان داده است که اولین نشانه‌ها و علائم سرطان در ابتدا خود را در دستان فرد نشان می‌دهد.

همان‌طور که سرطان انواع متفاوتی دارد، روش‌های درمانی متفاوتی نیز برای آن وجود دارد و به همین ترتیب با علائم و نشانه‌های متفاوتی خود را نشان می‌دهد. یکی از اولین نشانه‌های سرطان بر روی دستان پدید می‌آید به همین علت افراد باید با آگاهی از این موضوع نشانه‌هایی که بر روی دستانشان پدید می‌آید را نادیده نگیرند.

برخی از دانشمندان بریتانیایی بر این باروند که اولین نشانه‌های سرطان می‌تواند به صورت سفت شدن یا پینه بستن دست‌ها و یا در قالب تورم و یا ترک بر روی دست بوجود آید. متاسفانه این علائم و نشانه‌ها در بیشتر موارد نادیده گرفته می‌شود و افراد با مشاهده آن‌ها به پزشک مراجعه نمی‌کنند.

در صورتی که اگر این نشانه‌ها سریعا به پزشک نشان داده شود، می‌توان در اولین مراحل شیوع بیماری سرطان از افزایش و گسترش آن جلوگیری کرد و یا دست کم آن را مهار کرد. بی‌توجهی به این علائم می‌تواند افراد را بیشتر در خطر ابتلا به سرطان قرار دهد.

۱۳۹۴/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...