نسخه چاپی

اسكندری در گفت وگو با نما مطرح كرد:

دولت اعتدال سر بی تنی كه پایگاه اجتماعی ندارد

عکس خبري -دولت اعتدال سر بي تني که پايگاه اجتماعي ندارد

عضو شورای حزب موتلفه با بیان اینكه اصلاح‌طلبان اساسا به دولت روحانی به چشم یك اسب تراوا نگاه می كنند گفت: دولت اعتدال مانند اسب تراوایی شده كه فقط وظیفه دارد اصلاح طلبان را به داخل قدرت بیاورد .

صالح اسکندری عضو شورای حزب موتلفه در گفت وگو با سایت خبری نما با تاکید براینکه ‏اصلاح‌طلبان دولت را مانند یک اسب تراوا فقط برای به قدرت رسیدن می خواهند اظهار داشت: به طور حتم اصلاحات بلافاصله پس از به قدرت رسیدن، فتح سنگر به سنگر خود را در ساختار رسمی قدرت انجام می‌دهند و به طورمشخص در ابتدا مجلس شورای اسلامی و سپس شورای شهر و بعد از آن مرحله ریاست جمهوری را با عبور از روحانی مدنظر گرفته‌اند.
وی با اشاره به اینکه نقش دولت‌ها در انتخابات مختلف همواره در 37 سال گذشته بر این مبنا بوده که از موضع‌گیری به نفع یک جریان سیاسی خاص به شدت پرهیز کنند اظهار داشت: همراهی عارف، رییس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان توسط رییس جمهور در سفر به یزد این شائبه را تقویت کرد که رییس جمهور موضع بی طرفی را در انتخابات کنار گذاشته و خیلی صریح از یک جریان سیاسی خاص حمایت می کند.
اسکندری با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات هنوز در جریان است و دربرخی از حوزه ها هنوز نامزد انتخاباتی مشخص نشده تصریح کرد: علی رغم اتخاذ موضع بی طرفی جریان اعتدال، دولت اعتدال دچار یک خط استراتژیک در خصوص حمایت از اصلاح‌طلبان شده است.
وی افزود: این خط استراتژیک روحانی در حمایت از اصلاح‌طلبان باعث خواهد شد که عارف و اصلاحات به زودی مساله عبور از روحانی را مطرح کنند همانطور که در بخشی از رسانه‌ها عنوان کردند که این احتمال دارد روحانی در سال96 از ریاست جمهوری کنار بکشد.
اسکندری ضمن تصریح بر اینکه اصلاح‌طلبان به دولت اعتدال به شکل یک رحم اجاره‌ای نگاه می‌کنند تاکید کرد: اگر عقلانیت سیاسی بر اطرافیان رییس جمهور و کسانی که استرتژیهای ایشان را صورت‌بندی می کنند، وجود داشته باشد باید به این موضوع به طور جدی نگاه کنند .
وی افزود: اصلاحات اساسا قائل به این هستند که یک کالبد بی سری بودند که در انتخابات 92 ناگزیر،باید یک سری را برای خود پیدا می‌کردند و چه بهتر از سر بی تنی مانند دولت اعتدال که هیچ پایگاه و گفتمان اجتماعی ندارد.
عضو حزب موتلفه با اشاره به خط اشتباه استراتژیکی روحانی در حمایت از اصلاح‌طلبان گفت: این استراتژیک می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که بخشی از آن به اطرافیان رییس جمهور و کسانی که برنامه ریزی‌های سیاسی برای ایشان دارند مربوط می شود.
وی ادامه داد: اطرافیان رییس‌جمهور بیش از آنکه علقه سیاسی به روحانی داشته باشند به عقبه اصلاح طلبان تمایل دارند و وابسته هستند.
عضو شورای حزب موتلفه با بیان اینکه روحانی باید مراقب باشد همان بلایی را که اصلاح‌طلبان بر سر کروبی در انتخابات سال88 آوردند بر سر ایشان تکرار نکنند گفت: در انتخابات88 غلامحسین کرباسچی با اینکه رییس ستاد انتخابات کروبی بود هنگام انداختن رای خود به صندوق، آن را به مردم نشان داد که به میرحسین موسوی رای داده است.
اسکندری افزود: اصلاح‌طلبان همین بلای مشابه را بر سر هاشمی رفسنجانی در سال 78 در انتخابات مجلس آوردند و احتمال دارد که همین استراتژی برای روحانی نیز تکرار شود.



۱۳۹۴/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...