نسخه چاپی

جهانگیری:

باید در سال 95 آثار لغو تحریم‌ها را ببینیم و قراردادهای خارجی عملیاتی شوند

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینكه سال 95 از همه جهات سال جدیدی خواهد بود، گفت: با گذشت سال‌هایی كه تحریم بودیم باید در سال 95 آثار لغو تحریم‌ها را ببینیم و منابع خارجی به سمت ایران بیاید و قراردادهای خارجی عملیاتی شود.

به گزارش نما به نقل از نامه نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور امروز در آخرین جلسه هیأت دولت در سال 94 با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های گذشته درآمد و رفاه مردم کاهش یافته است و جوانان و فارغ‌التحصیلان زیادی هستند که علاقمندند کار مناسب داشته باشند و از خداوند می‌خواهم که تمام این کسری‌ها را در سال آینده بتوانیم جبران کنیم و رفاه، اشتغال و اقتدار اقتصادی بهتر شود.

وی تأکید کرد: ‌ان‌شاءالله در سال آینده انسجام و همدلی بین نیروها و گروه‌های سیاسی بیشتر شود چرا که مردم در 7 اسفندماه سعی کردند که این انسجام بیشتر باشد و ما باید از فرصت پیش آمده بهترین استفاده را ببریم.

معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه قراردادهای جدیدی در دوره پساتحریم در مرحله انعقاد قرار دارند چه زمانی این قراردادها عملیاتی می‌شوند، گفت: سال 95 از همه جهات سال جدیدی خواهد بود. بعد از سال‌هایی که ما در تحریم قرار داشتیم باید در سال 95 آثار لغو تحریم‌ها را ببینیم.

جهانگیری ادامه داد: همچنین باید در سال 95 منابع خارجی به سمت ایران بیایند و باید قراردادهای خارجی عملیاتی شوند و همچنین تحرک اقتصادی بیشتری هم به وجود آید.

معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: بنده معتقدم که سال آینده منابع خارجی بیشتری به سمت ایران خواهد آمد.

۱۳۹۴/۱۲/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...