نسخه چاپی

تقدیر سرمربی تیم ملی از اظهارات رئیس جمهور

سرمربی تیم ملی فوتبال ضمن تبریك فرارسیدن عید نوروز به مسئولان و مردم از اظهارات رئیس جمهور درباره فوتبال و تیم ملی تقدیر كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ کارلوس کی‌روش در حاشیه سومین جلسه تمرینی تیم ‌ملی گفت: خوشحالیم که بالاخره راه‌حل و راهکاری برای دستیابی به زمین تیم ‌ملی پیدا کردبم. زمین پژوهشگاه صنعت نفت استانداردهای بین‌المللی را ندارد اما در فضای زیبایی قرار گرفته و نسبت به زمین آکادمی تیم‌های ملی از کیفیت بالاتری برخوردار است و می‌توانیم پاس‌های بهتری را به همدیگر بدهیم. از وزارت نفت و مسئولان پژوهشگاه صنعت نفت تشکر می‌کنم که این زمین را در اختیار ما قرار دادند.

وی در خصوص جوانگرایی در تیم ملی افزود: جوانگرایی جزئی از برنامه تیم ملی برای جام جهانی است. البته باید بگویم که تیم ملی آکادمی نیست و نباید این‌طور به تیم ملی نگاه کنیم.برای تیم ملی برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داریم. بر این اساس بازیکنان را دعوت می‌کنیم.

او ادامه داد: تا زمانی که هستم این روند را ادامه می‌دهم. همانطور که دیدید بازیکنان جوان زیادی در تیم حضور دارند، بازیکنانی مثل سید جلال حسینی هم هستند که با شور و شوق زیاد تمرین می‌کنند، تا وقتی آنها باشند، مشکلی نداریم.

سرمربی تیم ملی افزود: اگر این بازیکنان فرصت داشته باشند تا بازی‌های بین المللی برگزار کنند، با این شور و انگیزه مشکلی نخواهیم داشت ولی اگر این اتفاق نیافتد یک علامت سوال ایجاد می‌شود.

کی روش در خصوص اظهارات رئیس جمهور ایران درباره تیم ملی گفت: حس می‌کنم که وظیفه سنگینی به من محول شده است، وقتی رئیس جمهور محترم این صحبت‌ها را درباره من و تیم ملی گفته اند، وظیفه ام خیلی سنگین تر می‌شود. فرمایشات ایشان را به عنوان تعریف شخصی نمی‌دانم بلکه آن را چراغ راه آینده می‌دانم تا بتوانیم وظیفه خودمان را بهتر عمل کنیم.

وی افزود: در انتهای سال هستیم و به تک تک ایرانیان عید را تبریک می‌گویم، این سال جدید را به رهبر انقلاب اسلامی و رئیس جمهور تبریک می‌گویم. مطمئنا هواداران عزیز ایران لیاقت یک عیدی را دارند و امیدوارم که مسئولان با یک برنامه ریزی مناسب، این کادو و عیدی را به هواداران تقدیم کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه گفت: مطمئنا صحبت‌های رئیس جمهور برای ما انگیزه زیادی ایجاد می کند، فرمایشات او را به عنوان مدال شخصی برداشت نمی‌کنم و دقیقا برعکس مسئله را می‌بینم. اگر تا قبل از این فکر می‌کردم یک زمین استاندارد لازم داریم، الان فکر می‌کنم 10 زمین استاندارد بین المللی در ایران لازم داریم.

کی روش گفت: پیام ایشان به مسئولان ورزش به نظرم شفاف بود،این مسئولان شامل همه مربیان و ورزشکاران است و وظیفه همه ما دراین باره سنگین است.

او گفت: صحبت های رئیس جمهور درباره بازی تیم ملی و آرژانتین اتفاقی نبوده و هدفی پشت آن وجود داشته است،آن بازی سطح واقعی فوتبالی است که ایران می‌تواند در سطح بین الملل انجام دهد. آن بازی باعث غرور ملت ایران و شور و شعف مردم ایران شد، صحبت‌های آقای روحانی برای من خیلی شفاف است و ما باید کار را انجام دهیم و سعی کنیم که بهتر از قبل باشیم.

سرمربی تیم ملی گفت:هفته دیگر کار ما شروع می‌شود و وقتی قرعه‌کشی مرحله بعد انجام شود باید تلاش کنیم تا بهتر از قبل کار کنیم. باز هم از رئیس جمهور بابت اظهارات راه‌گشای ایشان تشکر می‌کنم.

۱۳۹۴/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...