نسخه چاپی

تشكیل فراكسیون «صدای ملت» در مجلس دهم

علی مطهری با اشاره به نتایج قابل‌قبول «صدای ملت» در حوزه‌های انتخابیه شهرستان، از تلاش خود برای تشكیل فراكسیون مستقل‌های مجلس دهم تحت عنوان «صدای ملت» خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایلنا، علی مطهری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و پیروزی ائتلاف اصلاح‌طلبان و «لیست امید» در تهران، اعلام کرد: باتوجه به این‌که اصلاح‌طلبان قصد دارند فعالیت خود در مجلس دهم را در چارچوب فراکسیونی تحت عنوان «امید» پیگیری کنند و از طرف مقابل اصولگرایان نیز سعی خواهند کرد فراکسیون خود را تاسیس کنند، سعی خواهیم کرد فراکسیون مستقل‌های مجلس دهم را تحت عنوان «صدای ملت» ایجاد کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم در پاسخ به این سوال که آیا تا این لحظه اقدامی برای تشکیل فراکسیون «صدای ملت» انجام شده، گفت: هم‌اکنون در حال بررسی وضعیت هستیم و طبیعتاً پس از تعیین تکلیف کامل مجلس دهم، باید در این خصوص صحبت کنیم.

مطهری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نامزدهای «صدای ملت» در شهرستان‌ها نیز همچون تهران با شکست روبرو شدند، خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات در شهرستان‌ها، نتایج قابل‌قبولی بود اما در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد نامزدهای «صدای ملت» که موفق به ورود به مجلس شدند، در اختیار ندارم.

۱۳۹۴/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...